افق

افق کوروش شرایط خاصی دارد ولی از شهریور روند فروش بهتر شده . سهم در فروردین ۴۳۷۵ میلیارد ریال ،در اردیبهشت ۵۹۷۹ میلیارد ریال ، خرداد به ۵۷۹۶ میلیارد ریال ،در تیر به فروش ۵۸۶۷ میلیارد ریالی ، در مرداد ۷۳۱۳ میلیارد ریال در شهریور این عدد با رشد ۷۹۴۳ میلیارد ریال بود اما مهر کمی کم شد درجا زد و فروش ۷۵۱۴ میلیارد ریال بود و ابان به فروش خوب ۷۹۳۶ میلیارد ریالی برگشته است اذر هم ۸۴۳۷ میلیارد ریال و دی ۸۰۰۶ میلیارد ریال درامد داشته و عدد بسیار خوبی . سهم ۱۰ ماهه به درامد ۶۹۱۷۲ میلیارد ریالی رسیده است
میانگین درامد ۹ماهه گذشته ۶۷۸۰ میلیارد ریال است.

خرینگ

خرینگ و افزایش سرمایه منتهی از اورده نه تجدید …
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۴۴۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۴۴۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور سرمايه گذاري در طرح هاي ۱- توليد ، طراحي و مونتاژ رينگ و رام ۲-تجهيزسايت تهران ۳- ايجاد کارخانه تايرسازي که در تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

زشریف

زشریف سال مالی را در حالی اغاز کرده است که در اولین ماه خود فروش ۱۰۴ میلیارد ریال بوده و اندکی از اذر کمتر است . در توضیح اورده است کل شير توليدي ديماه به ارزش منصفانه ۱۱۱٫۵۷۷ ميليون ريال مي باشد که مقدار ۱٫۷۶۲ تن آن به ارزش منصفانه ۴۸٫۱۸۳ ميليون ريال به کارخانه رابتا جهت توليد انواع محصولات ارسال شده و مقدار ۱۳۱ تن نيز مصرف داخلي از محل توليد طي دوره و موجودي ماه قبل مي باشد.

بتاسهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *