شاراک

شاراک عزیز بالاخره ۹ ماهه داد ! ۱۰۵۶ ریال سود در ۹ ماهه محقق کرده است و در توضیحی اورده است کاهش ۷ درصدی سود خالص دوره جاری نسبت به دوره قبل عمدتا به دلیل توقف تولید یک ماهه کارخانه به جهت انجام تعمیرات اساسی در دوره ۹ ماهه اول سال جاری بوده است، لازم به ذکر است تعمیرات اساسی مذکور با موفقیت انجام و به اتمام رسیده است.

شاراک به نظر ۹ماهه خاصی دارد تحقق سود ۱۰۵۶ ریالی در حالی که ۶ ماهه ۸۶۰ ریال بوده است … سهم در ۳ ماهه ۴۵۵ ریال سود محقق کرده بود . البته بخشی از سود ۳ ماهه اول غیرعملیاتی بود … در ۳ماهه با فروش ۱۸۰۴۲ و سود عملیاتی ۳۷۳۱ و با کمک سود غیرعملیاتی به سود خالص ۳۶۷۲ میلیارد ریالی رسید بود .
در ۶ماهه با فروش ۳۲۰۸۷ و سود عملیاتی ۶۵۱۶ و در نهایت ۶۹۳۴ میلیارد ریال سود خالص مواجه بود .
در ۹ ماهه سود عملیاتی از ۶۵۱۶ به ۷۴۸۲ میلیارد ریال رسیده و این کمی ضعیف بوده است و در نهایت ۸۵۱۸ میلیارد ریال سود خالص داشته است.

ختور

ختور فعلا برنامه ای برای افزایش سرمایه نداریم …
پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزايش سرمايه و توليد کولر به استحضار می رساند:

۱٫ در خصوص انتشار اخباري مبني بر تجديد ارزيابي و افزايش سرمايه از اين محل به استحضار سهامداران محترم مي رساند، در حال حاضر شرکت برنامه اي جهت انجام موارد ياد شده را دردست پيگيري يا اقدام ندارد بديهي است در صورتيکه شرکت بخواهد نسبت به موارد مذکور اقدام نمايد اطلاع رساني لازم از طريق سايت کدال انجام مي گردد.

۲٫ اين شرکت توانايي و دانش فني توليد محصول کامل کولر گازي در بخش لوازم خانگي را در اختيار ندارد وليکن در خصوص توليد بخشي از قطعات محصول نهايي در حال مکاتبه ومذاکره با شرکتهاي توليدکننده آن ميباشد وليکن تاکنون نتيجه اي در اين خصوص حاصل نشده است بديهي است درصورت حصول نتيجه در اين رابطه بلافاصله از طريق سامانه کدال به سهامداران محترم اطلاع رساني خواهد شد.

۳٫ ادامه قرارداد فعلي منعقده در خصوص کولر خودرو منوط به انجام افزايش سرمايه پيشنهادي هيات مديره و تامين سرمايه در گردش مندرج در آن ميباشد.

بتا سهم

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *