حبندر

حبندر ۹ ماهه عجیبی داشت و ۱۵ ریال سود محقق کرده است ! گزارشات عجیبی دارد سهمی که در ۳ ماهه به سود ۱۶۲ ریالی رسیده بود و ۶ماهه ۴۳۱ ریال و حالا ۱۵ ریال !

اما گزارش شرکت نکات مهمی دارد . در ۳ ماهه اول سهم با درامد ۲۲۸ میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۱۷ میلیارد ریالی در نهایت به سود خالص ۲۵ میلیارد ریالی رسید و در ۶ ماهه با درامد ۴۲۸ میلیارد ریالی زیان عملیاتی داشته و با کمک سایر درآمدها و هزینه‌های غیرعملیاتی به سود خالص ۶۷ میلیارد ریالی رسیده است .
در ۹ ماهه یک نکته خاص دارد ! درامد های عملیاتی سایر را نیاورده و در هزینه نیز چیزی نیاورده و در نهایت ۳۵ میلیارد ریال سود عملیاتی داشته ولی دستش در سود غیرعملیاتی خالی بوده است . خیلی نمی شود به گزارش های شرکت تکیه کرد و منتظر ۱۲ماهه باید بود.

پلاست

پلاست را در نگاه اول میبینی مردی زیان ده برای تمام فصول و در ۹ ماهه نیز ۱۱۶۲ ریال زیان دارد . ولی یک نکته ریز دارد در سود ناخالص شرکت به سود رسیده و زیان عملیاتی هم کاهش داشته ولی هنوز هزینه های مالی سود سهم را میکوبد …

ددانا

ددانا در گزارش ۹ ماهه نیز خوب بود و ۲۷۵۲ ریال سود محقق کرد سهمی که در ۶ ماهه با تحقق سود ۱۶۱۷ ریالی مواجه بوده .سهم در ۶ ماهه با تحقق فروش ۳۹۶۹ میلیاردریالی و سود عملیاتی ۱۸۹۹ میلیارد ریالی و سود خالص ۱۲۹۳ میلیاردریالی مواجه بود در ۹ ماهه سود عملیاتی به ۳۲۳۵ میلیارد ریال و سود خالص ۲۲۰۱ میلیارد ریال بوده است . کنترل هزینه های مالی خوب بوده و به نظر گزارش خوبی است .#تیپیکو #شفا دارو و #دجابر سهامدار این شرکت هستند .

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *