خمحور

خمحور در ۹ماهه به زیان ۳۲۲ ریالی رسیده است سهمی که ۶ ماهه ۳۱۵ ریال زیان داشت . گزارش ۳ماهه ۹۴ ریال زیان محقق کرده بود . در ۳ ماهه سهم ۳۴میلیارد ریال زیان عملیاتی و ۳۹ میلیارد ریال زیان خالص داشت در ۶ ماهه ۱۱۸ میلیارد ریال زیان عملیاتی و در نهایت ۱۳۲ میلیارد ریال زیان خالص دارد در ۹ ماهه زیان عملیاتی نداشتیم ۱۱۶ میلیارد ریال بود و در سود خالص به ۱۳۵ میلیارد ریال زیان رسیده و ۳ ماهه سوم تلاش کرده زیان نکند.

غالبر

غالبر در۹ ماهه با سود ۷۵ ریالی بد نبود . ۶ ماهه ۳۲ ریال محقق کرده است . سهم در ۶ماهه ۴۹۰ میلیارد ریال فروش ، ۵۵ میلیارد ریال سود عملیاتی و هزینه های مالی سود خالص را ۱۱ میلیارد ریال کرده است. در ۹ ماهه سود عملیاتی خوب بود ۹۶ میلیارد ریال شد و سود خالص ۲۶ میلیارد ریال شده است . یک بخش مهمی از درامد شرکت از درامد سرمایه گذاری ها در ۱۲ماهه شناسایی می شود.

کدما

کدما در ۹ ماهه با سرمایه جدید ۴۵۲ ریال محقق کرده است . ۶ماهه ۲۴۳ ریال با سرمایه جدید سود محقق کرده بود . البته این سهم فصلی و مقطعی است و ممکن است ۳ ماهه بعد فروش و سود بهتر باشد
سهم در ۳ ماهه با فروش ۴۱ ، سود عملیاتی ۲۱ و سود خالص حدود ۱۸ میلیارد ریالی مواجه شده بود
در ۶ ماهه عقب گرد کرد و با فروش ۷۵ میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۲۲ میلیارد ریالی پیشرفتی نداشته و در ۹ماهه سود عملیاتی ۳۷ میلیارد ریالی و سود خالص ۲۷ میلیارد ریال بوده است . ۳ماهه سوم باز بهتر بود .

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *