قطعه‌سازان به رئیس‌جمهور نامه نوشتند

اعضای انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار پیگیری اجرایی شدن پرداخت ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات شدند.

در متن این نامه آمده است:

پیرو مصوبه شورای پول و اعتبار درباره اعطای تسهیلات ۵ هزار میلیارد تومانی به صنعت خودرو در اوایل دی ماه سال جاری و پس از جلسه مورخ ۲۳ آذرماه ۹۸ در محل کمیسیون صنایع و معادن مجلس و ارائه گزارش تفصیلی مرکز پژوهش‌های مجلس درخصوص ضرورت تامین نقدینگی مورد نیاز زنجیره تامین خودروسازان، متاسفانه تاکنون هیچ اقدام اجرایی در راستای پرداخت به قطعه‌سازان از طریق بانک‌های عامل صورت نگرفته است. این موضوع موجبات نگرانی قطعه‌سازان سراسر کشور را فراهم آورده؛ به نحوی که در نامه‌های دریافتی از انجمن‌های قطعه‌سازان این موضوع مشهود است. در این نامه آمده است که افزایش چشمگیر تیراژ که اکنون شاهد آن هستیم گواه بر اهتمام کل زنجیره تامین و با امید به تزریق این تسهیلات بوده و چنانچه با عدم تزریق فوری و بی‌وقفه، این امید به یأس تبدیل شود، قبل از پایان سال شاهد کاهش تیراژ مجدد و بی‌سابقه خواهیم بود.

بنابراین

تقاضا داریم با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و تبعات عمیق غیرقابل جبران با هر روز تاخیر در پرداخت تسهیلات مصوب یاد شده و تاثیر منفی بر رونق تولید و همچنین برای جلوگیری از بیکاری و تعطیلی واحدهای قطعه‌ساز، دستور عاجل درخصوص اجرایی شدن اختصاص تسهیلات به میزان ۵ هزار میلیارد تومان به خودروسازان برای پرداخت به زنجیره تامین داخلی را صادر کنید.

تسنیم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *