به گزارش تجارت‌نیوز، این جزییات به شرح زیر است:

۱- خکار

حسابرس با افزایش سرمایه ۲۰ درصد ایرکا پارت صنعت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته به منظور الف) افزایش مبلغ سرمایه شرکت در راستای قوانین و ضوابط سازمان بورس اوراق بهادار ب) اصلاح ساختار مالی موافقت کرد.

۲- خساپا

پیش تر افزایش سرمایه ۴۴۰ درصدی سایپا از تجدید ارزیابی دارایی ها اعلام شده بود، بنابراین گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۳۹,۲۶۶,۶۷۵ ریال به مبلغ ۲۱۲,۲۰۲,۸۳۸ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار سرمایه و خروج از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت که در تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده در فایل گزارش سایپا، ارزش «خپارس» ۶۸۰۰ میلیارد تومان ، «وساپا» ۴۹۱۹ میلیارد تومان «ولساپا» ۱۶۶۶ میلیارد تومان، «ورنا» ۴۱۴۲۹ میلیارد تومان ،«خزامیا» ۱۲۳۵ میلیارد تومان ارزش گذاری شده است.

۳- غشوکو

شوکوپارس هم از افزایش سرمایه منتهی نه از تجدید خبر داد. گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۳۶,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و بهبود وضعیت مالکانه و گسترش فعالیتهای شرکت که در تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ به تصویب هیئت مدیره رسید و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

۴- حریل

ریل پرداز سیر اعلام کرد که در مجمع افزایش سرمایه ۷۰ درصدی را از محل مازاد تجدید ارزیابی تصویب کرد. تاریخ جلسه تصویب دیروز بود که سرمایه فعلی: ۱,۹۶۰,۰۰۰ میلیون ریال و مبلغ افزایش سرمایه: ۱,۳۶۴,۹۶۲ میلیون ریال است.

تجارت نیوز

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *