شپارس

شپارس در بهمن با رشدی خوب ۳۹۷ میلیارد ریال فروش داشته است . دی با فروش ۲۵۹ میلیارد ریالی مواجه بود در اذر با فروش ۳۳۹ میلیارد ریالی خوب بود در مهر در اولین ماه خود با فروش ۲۴۸ میلیارد ریالی آغاز کرد در ابان عدد فروش به ۲۴۹ میلیارد ریال رسیده و نشان میدهد اذر و بهمن خوبی داشته ولی دی نه خیلی !
متوسط نرخ فروش ۷۴,۹۱۰,۷۳۷ بوده که نرخ اذر ۸۲,۳۵۹,۴۹۱ ریال و دی ۷۸,۴۵۲,۷۳۱ و بهمن ۷۹,۸۶۴,۱۳۲ ریال بوده . جمع فروش ۵ ماهه نیز ۱۴۹۳ میلیارد ریال است .

حسینا

حسینا بهمن متفاوتی را رقم زده است . سهم در بهمن با رشدی چشم گیر ۶۰۶ میلیارد ریال درامد داشته در دی ۴۰۶ میلیارد ریال و اذر ۴۱۲ میلیارد ریالی شد .
در مهر با فروش کمتر از شهریور ۳۸۸ میلیارد ریال درامد داشته است .در ابان این عدد ۳۶۲ میلیارد ریال بوده. جمع۱۱ ماهه ۴۶۸۸ میلیارد ریال بوده است . میانگین فروش۱۰ماهه ۴۰۸ میلیارد ریال است .

خمهر

خمهر شرایط خوبی را دارد ولی حاشیه سود ضعیف …
فروش شرکت در مهر ۳۶۰ میلیارد ریال ، ابان به عدد ۳۸۷ میلیارد ریال و آذر با پرشی جدی ۵۵۸ میلیارد ریال شده . در دی هم رشد خوبی کرده و ۶۷۸ میلیارد ریال فروش داشته و بهمن این عدد ۶۹۷ میلیارد ریال بوده و ۳ ماهه اخیر خوب بوده .جمعا۱۱ ماهه ۵۸۰۵ میلیارد ریال فروش زده است.

بتا سهم

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *