رکیش

رکیش برخلاف رتاپ خیلی تغییرات اساسی را ندارد .
سهمی که مهر با کمی افت ۴۱۹ میلیادر ریال فروش داشته و در ابان به عدد ۴۴۴ میلیارد ریالی رسید در اذر این عدد ۴۶۳ میلیارد ریال بوده و خیلی توفیقی نداشته و ۳ ماهه سوم ۱۳۲۶ میلیارد ریال درامد است .
در اغاز زمستان در دی به فروش ۴۷۲ میلیارد ریالی رسیده و بهمن با کمی رشد ۵۰۳ میلیارد ریال شد و جمعا ۴۸۲۹ میلیارد ریال فروش داشته است . خیلی خاص نیست و عدد جهشی نبوده است.

چدن

چدن جز سهم های خاص بازار است
در بهمن خوب نبود و ۱۸۸ میلیارد ریال فروش داشته و نرخ ۲۰۴,۶۶۷,۴۴۵ ریال شده و عجیب است که کم شده … دی با فروش کم ۲۳۳ میلیارد ریالی و نرخ خوب ۲۴۷,۴۱۷,۹۲۷ ریالی مواجه بود. در اذر حرکت خود را جبران کرد ۳۲۳ میلیارد ریال فروش داشته و نرخ فروش ۲۲۵,۴۱۲,۰۸۴ ریال . در مهر به فروش ۱۹۳ میلیارد ریالی رسید و نرخ فروش ۲۳۳,۶۵۵,۲۶۰ ریالاست. ابان با فروش نه خیلی خوب ۱۲۱ میلیارد ریالی و نرخ ۲۲۳,۱۳۳,۰۸۰ ریالی مواجه بود .  جمع فروش۱۱ ماهه ۲۲۲۰ میلیارد ریال است میانگین فروش ۱۰ ماهه این سهم ۲۰۳ میلیارد ریال بوده است.

خاهن

خاهن در بهمن با درامد ۱۱۵ میلیارد ریالی خیلی خاص نبود در دی به فروش بهتر ۱۷۷ میلیارد ریالی رسید و پیشرفت داشت در اذر به عدد ۱۰۷ میلیارد ریالی رسیده بود . جمعا در ۱۱ ماهه ۱۵۳۲ میلیارد ریال بوده و نرخ هم در بهمن ۱۴۹,۵۷۱,۰۵۹ و دی ۱۵۲,۳۷۷,۱۴۸ ریال شده در اذر ماه نرخ فروش ۱۴۹,۰۹۱,۶۶۷ ریال بوده است.

بتا سهم

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *