غگل

شفاف سازی در غگل از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. پيرو اطلاعيه شفاف سازي در تاريخ ۹۸/۱۲/۸ و کنفرانس اطلاع رساني شرکت در تاريخ ۱۲/۱۲ /۹۸ که در تاريخ ۹۸/۱۲/۱۹در سامانه کدال منتشر گرديد ، مجددا يادآوري ميگردد که در حال حاضر تغيير بااهميتي در وضعيت مالي و عملکرد شرکت رخ نداده است و هرگونه هيجانات و نوسان غير عادي قيمت سهام بر اساس شايعات و اخبار نادرست مورد تاييد هيات مديره شرکت نمي باشد و مسئوليت آن بر عهده متقاضيان مي باشد.

تلیسه

تلیسه هم ثبت کرد بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۲۱۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳۵۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱۴۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه

طبق برنامه‌ریزی‌های قبل، مقرر بود تا آخر سال پروژه پنج میلیون تنی سنگان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین واحدهای کنسانتره‌سازی کشور به بهره‌برداری برسد، اما متاسفانه به‌علت شیوع ویروس کرونا و بر اساس تصمیم فرمانداری محل، بیشتر واحدهای معدنی این منطقه موقتا تعطیل و این کار به سه‌ماهه ابتدای سال ۹۹ موکول شد.

با توجه به مقدار ذخیره‌ای که از ابتدای سال داشتیم، به‌ طور کلی فولاد مبارکه از برنامه تولید و فروش عقب نیفتاد؛ ولی برای سال ۹۹ با توجه به کمبود مواد اولیه در سال ۹۸ و قطع ۴۰ تا ۵۰ روزه گاز با مشکلاتی مواجه خواهیم شد. با این همه با همت همه کارکنان و مساعدت‌هایی که مقرر است در بخش سنگ‌ آهن انجام شود، تلاش خواهیم کرد تا این کمبودها کمتر به سال ۹۹ منتقل شود.

در سال ۹۸ برای اولین بار در تاریخ فولاد مبارکه توانستیم از مرز هفت میلیون تن تحویل محصول به مشتریان عبور کنیم.

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *