رهبری : اگر قدرت سیاسی نباشد قلدرها زیر بارنمیروند /وقتی قدرت سیاسی پیدا میکنید دشمن خارجی هم پیدا می شود / اگر ساده نگری و تنبلی نکنیم میتوانیم ایران را به قله بلند و تمدن اسلامی برسانیم . از دشمنی ها هم تعجب نکنیم .

امروز خبیث ترین دشمن ما امریکاست . ما دشمن کم نداریم ولی خبیث ترین امریکاست . مسولین امریکایی هم درغگو هستند وقیح اند . شارلاتان هستند . ظالم اند سنگدل و بی رحم اند تروریست اند ! خداوند پیامبر را امر به صبر کرد . حالا صبر یعنی چه ؟ به معنی نشستن و دست روی دست گذاشتن نیست . یعنی ایستادگی و مقاومت کردن . محاسبات خود را با خدعه دشمن تغییر ندادن .

صبر یعنی پیگیری اهدافی که برای خود ترسیم کردیم .

اگر این مقاومت با عقل و تدبیر و مشورت همراه بشود پیروزی نصیب می شود . ملت ایران ملت صبوری است. ما مسئولین بی صبری کردیم ولی ملت صبور بودند . بعضی از روشنفکر نماها هم بی صبری از خود نشان دادند . نقطه مقابل هم جوان های مومنی هستند که تعداشان زیاد است در همه عرصه ها . صبر کردن یعنی تسلیم نشدن و دچار تردید نشدن با شجاعت و عقل جلوی دشمن ایستادن .

کشور بایستی قوی بشود . قوی شدن جز هدف های ماست . این هم یکی از خطوط اصلی صبر است. در نگاه اول شاید نظامی باشد ولی وسیع تر از قدرت نظامی است . ابعاد اقتصادی و علمی دارد . بعد سیاسی دارد .حفظ جمعیت جوان یکی از نشانه های قدرت است . موالید در حال حاضر به قدرکافی نیست و چند سال بعد نسل جوان کمیاب می شود . کشوری که جوان ندارد قدرتش کم است . فضای مجازی امروز حاکم بر زندگی مردم در همه دنیاست . در حوزه بهداشت و درمان همانطور .

جهش تولیدی هم که بنده مطرح کردم از ابزارهای قدرت است . اگر تولید جهش پیدا کرد نه فقط رونق . باید جهش پپدا کند . جهش تولید لوازمی دارد . فقط صاحب سرمایه و کارگاه نیست تمام دستگاه ها باید کار خود را انجام دهند جلوی قاچاق و وارات گرفته بشود و … امسال باید انجام بگیرد .

همچنین

این روزها با یک عارضه بیماری مواجه هستیم که بین المللی است . مشکلاتی با خودش همراه داد ولی این هم صبر لازم دارد . مسئولین محترم دستوراتی دادند همه باید عمل کنند . از جمله موضوعات مربوط به کرونا . چند بار تا الان سران امریکا گفتند از لحاظ درمان و دارو کمک کنیم . فقط شما بخواهید . این جز ان حرف های عجیب است . اولا خودتون دچار کمبودید . شما متهمید که این ویروس را شما تولید کردید . کدام عاقلی به شما اعتماد میکند . ممکن است داروی شما وسیله ای برای افزایش ان باشد .

اگر این تهمت درست باشد و شما درست کرده باشید که از شما بر می آید . گفته می شود یک بخش برای ایران تولید شده است . انها میخواهند دشمنی خود را بیشتر کنند .
ملت ایران تجربه ۴۰ ساله کشور و ظرفیت کشور نشان داده توان مقابله با بحران ها در هر سطحی را دارد . توصیه میکنم مجددا دستورات مسئولین ستاد ملی مبارزه با کرونا گفتند همه عمل کنند . حتی اجتماعات دینی را تعطیل کردند این بی سابقه است ولی چاره ای نیست و باید عمل شود .

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *