پتروشیمی جم

جم در اسفند فروش خوبی داشته و ۱۱۲۳۹ میلیارد ریال فروش زده و رشد خوبی کرده است . نرخ فروش اتیلن ۷۰,۵۵۷,۸۹۳و نرخ پلی اتیلن سنگین ۹۵,۵۴۹,۵۱۵ ریال است .
بهمن با کمی کاهش ۹۵۴۳ میلیارد ریال فروش زده و افت مقداری در فروش داشته نرخ فروش اتیلن ۶۵,۷۶۵,۹۱۸ و نرخ پلی اتیلن سنگین ۹۴,۷۵۸,۶۶۹ ریال است .
دی با فروش خوب ۱۰۳۱۷ میلیارد ریالی را مواجه بوده نرخ فروش اتیلن ۶۵,۷۹۵,۸۱۱ و نرخ پلی اتیلن سنگین ۹۴,۵۶۵,۳۲۳ ریال است . به نظر ۳ ماهه چهارم خوبی داشته
۱۲ماهه ۱۳۴۴۶۱ میلیارد ریال فروش داشته است.

دبالک

دبالک در اسفند ۱۲۲ میلیارد ریال و در بهمن با فروش جالب ۱۱۹ میلیارد ریالی و در دی با فروش خوب ۹۸ میلیارد ریالی زمستان را مثبت بوده سهمی که اذر با فروش ۷۰ میلیارد ریالی مواجه بود و ابان هم خوب بوده ۷۲ میلیارد ریال فروش زده و مهر با فروش ۵۱ میلیارد ریالی مواجه بود در ۱۲ ماهه جمعا ۹۲۵ میلیارد ریال فروش داشته.۳ماهه چهارم بسیار خوبی داشته است.

وپاسار

وپاسار در اسفند در اخرین ماه سال مالی تراز مثبت را ثبت کرد . ۱۶۷۹۲ میلیارد ریال سود تسهیلات اعطایی و ۱۲۲۸۰ میلیارد ریال سود پرداختی سپرده داشته و تراز مثبت بوده و در مجموع ۱۲ماهه نیز ۱۵۷۲۴ میلیارد ریال تراز مثبت است . دقت کنید تا ۱۱ ماهه ۱۱۶۵۹ میلیارد ریال تراز مثبت بوده و در ۱۰ ماهه ۱۰۰۳۳ میلیارد ریال و ۹ ماهه این عدد ۹۹۲۶ میلیارد ریال بوده و پیشرفت خوبی در ۳ماهه اخیر داشته است.

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *