زماهان

زماهان در اولین ماه سال مالی جدید به فروش ۱۲۰ میلیارد ریالی رسیده است . در بهمن ۱۲ میلیارد ریال بوده اسفند به ۱۰۳ میلیارد ریال برگشت و جمعا ۳ ماهه ۳۴۴ میلیارد ریال فروش داشته است
در توضیحات امده است:

۱- با فروش ۴۴۱۰۰۰۳ عدد تخم مرغ در اسفند ماه سال جاری با توجه به مصوبه هیات مدیره و نامه شفاف سازی شماره ۶۰۲۴۰۶ مبنی بر جایگزینی فروش تخم مرع نطفه دار به جای جوجه یکی روزه در فصل زمستان به دلایل ارائه شده که فقط در قصل زمستان اجرائی شده است با شروع فصل بهار و رفع مشکلات ذکر شده مجددا شرکت به فروش جوجه یک روزه روی خواهد آورد.

۲- تعداد ۴۵۵۳۰۰ قطعه جوجه یک روزه گوشتی دراسفند ماه تولیدو جهت پرورش و تولید گوشت مرغ تحویل طرف مشارکت شده است بدیهی است پس ازطی شدن دوره پرورش ، تولیدو کشتار درآمد حاصل ازسهم فروش شرکت تحت عنوان گوشت مرغ در ماههاي آتی در گزارشات منعکس خواهدشد.لازم به توضیح است مبالغ مربوط به فروش گوشت مرغ در جدول فوف حاصل از جوجه هاي یک روزه گوشتی تحویلی در ماههاي گذشته می باشد که به مرحله کشتار و فروش رسیده است.

۳- همچنین از بابت جوجه های تحویل شده به طرف مشارکت در ماه های قبل مقدار ۵۵۳۶۶ کیلو مرغ کشتارشده منجمد سهم شرکت در پایان اسفند ماه به سردخانه منتقل شده است تا در طی فروردین ماه جاری بر اساس قرارداد به پشتیبانی امور دام استان کرمان تحویل و فرایند فروش انجام شود که متعاقبا در گزارشات ماهانه فروردین ماه منعکس خواهد شد.

۴- در طی اسفند ماه با توجه به شرایط بازار و نقدینگی مورد نیاز مقدار ۹۷۵۹۸ کیلو گرم مرغ زنده از محل جوجه های تحویلی به طرف مشارکت در ماه های گذشته پس از پایان دوره پرورش فروخته شده است.

بهپاک

بهپاک در اولین ماه سال مالی کمی افت داشت و ۴۹۸ میلیارد ریال فروش زد نرخ روغن خام سویا نیز ۴۰,۳۱۸,۰۳۹ ریال بود . سهم در بهمن ۵۰۸ میلیارد ریال فروش داشته و نرخ فروش ۴۱,۷۴۷,۵۸۸ ریال بوده و اسفند با فروش خوب ۵۲۶ میلیارد ریالی و نرخ فروش ۴۴,۵۱۷,۵۰۱ ریالی افزایش خوبی داشت .
۳ ماهه ۱۵۳۳ میلیارد ریال فروش داشته است.

ساینا

ساینا به نظر از جریان موج اخیر کرونا با افزایش فروش موجه شود … سهمی که در دی در اولین ماه خود ۱۲۷ میلیارد ریال فروش زده و نرخ فروش ۴۹,۷۷۷,۸۷۳ ریال شده بود در بهمن با فروش ۱۶۸ میلیارد ریالی و نرخ ۴۸,۱۴۸,۲۳۵ ریالی بوده و اسفند به فروش ۲۵۶ میلیارد ریالی رسید و افزایش چشم گیری داشته و نرخ فروش ۴۵,۷۲۹,۸۳۳ ریال شده ۳ماهه ۵۵۲ میلیارد ریال فروش داشته و عدد خوبی است.

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *