نطرین

نطرین یکی از با ثبات ترین ها در فروش است … روی میانگین خود راه می رود! ولی در اسفند افت فروش داشت که به علت شیوع کرونا بوده است
سهم در۹ ماهه گذشته میانگین ۱۰۰ میلیارد ریال و در مهر نیز ۱۰۰ میلیارد ریال فروش زد در ابان ۹۸ میلیارد ریال و اذر ۱۰۲ میلیارد ریال فروش داشت و دی نیز ۱۰۲ میلیارد ریال بود در بهمن ۹۶ میلیارد ریال و اسفند جمعا۱۲ ماهه ۱۱۶۱ میلیارد ریال فروش زده است
در توضیح امده است :به علت شیوع بیماری کرونا در استان قم و کاهش ساعت کاری و همچنین کاهش تقاضا برای محصولات نساجی، سفارشات مشتریان ( فروش شرکت ) کاهش یافته است. از آنجا که تولید بر اساس سفارشات مشتریان است در نتیجه تولید شرکت نیز کاهش داشته است. برای فروردین ماه ۹۹ نیز کاهش تولید و فروش نیز وقابل پیش بینی است.

دابور

دابور را باید دنبال کرد جز سهم های کرونا محور بوده سهم در مهر به فروش ۴۰۲ میلیارد ریالی و ابان هم به عدد ۴۰۲ میلیارد ریالی رسیده است. اذر با کمی رشد به ۴۷۳ میلیارد ریال و دی هم با کمی افت ۳۸۰ میلیارد ریال بود. اندکی دی کاهشی بوده ولی بهمن به ۴۰۲ میلیارد ریال رسید و اسفند ۲۰۲ میلیارد ریال بوده باید ماه های بعد را دید .
در هر صورت ۱۲ماهه ۴۲۴۴ میلیارد ریال فروش داشته است.

بالبر

بالبر سال مالی را متفاوت آغاز کرده . اسفند ۶ماهه می شود سهم در اسفند ۱۷۹ میلیارد ریال فروش زده است . بهمن افت کرد ۱۳۴ میلیارد ریال فروش داشته دی بهتر بود و ۲۹۳ میلیارد ریال فروش داشت اذر با فروش بسیار خوب ۴۴۸ میلیاردریالی و رشد نرخ خوب مواجه بوده در ابان به فروش ۱۶۴ میلیارد ریالی رسیده و در مجموع ۶ ماهه فروش ۱۷۱۱ میلیارد ریال است .

بتا سهم

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *