دکوثر

دکوثر هم در اسفند کاهشی بوده و ۱۱۳ میلیارد ریال فروش داشت سهم در بهمن با فروش متعادل ۱۹۱ میلیارد ریالی همراه بود دی هم ۲۰۵ میلیارد ریال فروش داشته است.
دکوثر آذر خوبی داشته و از ابان بهتر بود و ۲۱۳ میلیارد ریال فروش زد . در آبان با فروش ۱۳۶ میلیارد ریالی مواجه شده . مهر با فروش ۱۹۱ میلیارد ریالی مواجه بود .  جمعا ۱۲ ماهه به فروش ۲۳۲۱ میلیارد ریالی رسیده است . در دکوثر سود فروش دامین نیز اهمیت بالایی دارد.

فرآور

فرآور در بهمن ۵۰ میلیارد ریال درامد داشته و ۱۹۲ تن با نرخ ۲۶۴,۰۱۵,۶۲۵ ریال صادر کرد ولی در اسفند شگفت انگیز ظاهر شده و بیش از۲ هزار تن با نرخ ۲۵۰,۰۵۴,۴۲۹ ریالی صادر کرده است جمع فروش ۱۱ماهه ۶۷۷ میلیارد ریال بوده و ۱۲ماهه به ۱۱۸۳ میلیارد ریال رسیده است.

ارفع

ارفع در اسفند با فروش ۳۷۶۸ میلیارد ریالی مواجه بوده و صادرات نداشته و داخلی ۴۸,۲۹۰,۵۶۴ ریال فروخته . بهمن با فروش بسیار خوب ۴۱۱۴ میلیارد ریالی عدد خوبی را ثبت کرد . حدود ۳۰هزار تن با نرخ ۴۸,۲۳۳,۴۷۵ ریالی صادر شده
دی به فروش ۲۹۹۰ میلیارد ریالی رسیده ۴۱ هزارتن با نرخ ۴۰,۶۹۴,۰۳۷ ریال صادر شده است.

در اذر ۲۸۰۴ میلیارد ریال فروش نرخ فروش صادرات با نزدیک به ۳۵ هزار تن ۴۰,۴۵۴,۸۱۰ ریال بوده است. در ابان با فروش ۴۵۰۸ میلیارد ریالی رکورد زد ۳۱ هزار تن با نرخ ۴۱,۳۰۰,۱۹۲ ریال صادر کرده بود . داخل هم با نرخ ۳۴,۸۶۱,۲۴۲ ریال فروخته بود .
در مهر با فروش کمتر ۱۳۸۵ میلیارد ریالی مواجه شد و خوب نبود . صادرات نداشته ۴۰ هزار تن داخلی فروخته با نرخ ۳۴,۲۵۱,۷۹۸ ریال . جمع فروش۱۲ ماهه ۳۴۱۰۳ میلیارد ریال شده است . دی و بهمن خوبی داشته در نرخ ها در بهمن و اسفند عالی بوده و به نظر ۳ ماهه چهارم خوبی می دهد.

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *