بشهاب

بشهاب لامپ فروش قصه ما در اسفند شبیه بهمن بوده ۲۴۹ میلیارد ریال فروش داشته است . نرخ فروش نیز ۳۱۴,۹۷۹ ریال بوده و رشد کرده است.
در بهمن با فروش ۲۶۵ میلیارد ریالی مواجه شده و نرخ فروش ۲۸۸,۳۰۵ ریال بوده . در دی با فروش ۲۰۲ میلیارد ریالی در حد اذر بود و نرخ دی ۲۸۱,۴۱۲ ریال بوده و رشد کرده است.
در آذر فروش نسبتا خوب ۲۰۰ میلیارد ریالی را داشته و نرخ فروش ۲۳۹,۹۰۲ ریال است . ۳ ماهه چهارم بهتری داشته است.
جمع فروش۱۲ ماهه ۲۰۷۵ میلیارد ریال است.

هرمز

هرمز در اسفند بهتر ظاهر شد و ۶۳۱۷ میلیارد ریال فروش داشت . ۱۲۸,۲۶۴ تن بانرخ ۴۹,۱۵۳,۹۴۸ ریال فروخته شده است. در بهمن ۵۸۶۷ میلیارد ریال فروش زد و نرخ فروش ۴۵,۱۵۴,۸۸۷ ریال بود .
دی عدد خوبی را داشت و ۶۶۴۲ میلیارد ریال شده است که جبران ماه ضعیف قبل است نرخ فروش نیز ۳۸,۸۷۲,۳۹۵ ریال است. اذر ۴۳۲۸ میلیارد ریال درامد داشته .۱۱۶ هزار تن با نرخ ۳۷,۲۱۲,۰۴۷ ریال صادر کرده است .
هرمز در ابان با فروش ۵۴۲۳ میلیارد ریالی مواجه بوده است . نرخ فروش نیز ۳۷,۹۵۷,۹۳۲ ریال بوده و ۱۴۲ هزار تن صادر کرده است . در۱۲ ماهه ۶۱۱۰۵ میلیارد ریال فروش داشته است .۳۱% از فروش در۳ ماهه چهارم است و عملکرد خوبی است.

کاسپین

کاسپین هم مثل بقیه دارویی ها کاهشی بود . سهمی که در مهر ۳۴۱ میلیارد ریال و ابان با رشد خوب۴۱۵ میلیارد ریال و اذر هم دوباره با رشد خوب ۴۳۷ میلیارد ریال بوده
در دی این روند را تا حدودی حفظ کرده و ۴۰۰ میلیارد ریال فروش داشته و بهمن ۳۱۰ میلیارد ریال شده و اسفند ۲۲۳ میلیارد که افت کرد جمعا۱۲ ماهه ۳۸۶۶ میلیارد ریال فروش داشته است .

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *