شجم

شجم در مهر در اولین ماه سال مالی خود را با فروش ۵۸۵ میلیارد ریالی اغاز کرد که نرخ فروش در این ماه ۱۴۸,۲۷۱,۱۰۱ ریال و مقدار فروش ۲۹۶۲ تن بوده است. در ابان با فروش کمتر ۲۹۶ میلیارد ریالی افت کرد نرخ فروش ۱۵۰,۹۱۰,۴۴۸ ریال بوده ولی مقداری افت کرده و ۱۳۴۰ تن بوده است .  در اذر با فروش بسیار خوب ۸۶۸ میلیارد ریالی مواجه شده و و از موجودی ۳۸۰۰ تن فروخته است و نرخ فروش ۱۴۹,۵۱۹,۰۹۲ ریال بود .

در دی ۶۲۷ میلیارد ریال شده است و نرخ فروش نیز ۱۴۳,۰۹۵,۱۵۷ ریال است . در بهمن عدد فروش به ۶۲۶ میلیارد ریال رسیده و نرخ ۱۴۶,۱۸۶,۹۲۳ ریال و در اسفند این عدد ۷۰۹ میلیارد ریال بوده و نرخ فروش ۱۴۶,۲۳۴,۳۳۶ ریال و بیش از ۳ هزار تن فروش داشته . ولی ۳ ماهه دوم بهتری داشته است . جمع فروش۶ ماهه ۳۷۱۴ میلیارد ریال است.

خزامیا

خزامیا چند ماهی است بهبود فروش را داشته و در اسفند نیز ۲۱۱۴ میلیارد ریال فروش داشته است هر چند گزارش بهمن بهتر بوده ولی در کل با فروش ۲۵۰۰ دستگاه به این عدد رسیده سهمی که در بهمن ۳۲۸۳ میلیارد ریال درامد داشته است البته کمی از دی کمتر است . حدود ۴۰۰۰ دستگاه فروش داشته است . دی ۴۰۰۳ میلیارد ریال فروش داشته است و ۴۶۰۰ دستگاه فروخته … سهم طی ۳ ماه گذشته عالی بوده است.
در اذر زامیاد با فروش ۳۳۱۴ میلیارد ریالی مواجه بود و ۴ هزار دستگاه فروش داشت .
سهم ۲۷۰۰ میلیارد ریال فروش در آبان ماه داشت .که جمعا ۳۶۰۰ دستگاه وانت فروخته بود .
جمعا ۱۲ ماهه ۲۷۲۵۱ میلیارد ریال فروش زده است ۳ماهه چهارم ۹۴۰۰ میلیارد ریال فروش داشته و ۳۵% فروش در ۳ ماهه اخر سال است.

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *