#سفانو

#سفانو در ۳ ماهه سود عملیاتی ۱۸۳ میلیارد ریالی را داشته . در ۶ ماهه سود عملیاتی ۳۶۳ و سود غیرعملیاتی دوباره به کمک آمده و در نهایت ۴۶۶ میلیارد ریال سود خالص محقق کرده بود .
در ۹ ماهه سود عملیاتی به ۵۶۰ میلیارد ریال رسیده و سود خالص هم ۷۰۶ میلیارد ریال است . در ۱۲ماهه سود عملیاتی از ۵۶۰ در ۹ ماهه به ۹۰۷ میلیارد ریال رسید و یک رشد عالی را داشت و سود خالص نیز به ۱۱۰۱ میلیارد ریال رسید . به نظر سال بعد عملکرد خوبی را ثبت میکند .

#سدور

#سدور در ۱۲ماهه ۱۴۳ ریال محقق کرده است سهم در ۹ ماهه ۶۵ ریال سود محقق کرده بود سدور در ۳ ماهه ۶ ریال و ۶ ماهه ۱۷ ریال محقق کرده بود . به نظر گزارش بهتری برای ۳ ماهه چهارم بوده است.

#سدور در ۹ ماهه به سود عملیاتی ۶۸ میلیارد ریالی رسیده و ۱۲ماهه این عدد ۸۰ میلیارد ریال شده و در حوزه عملیاتی خیلی خاص نبوده ولی با سود غیرعملیاتی حرکت خوبی کرده است . سود خالص شرکت ۹۱ میلیارد ریال بوده که ۷۶ میلیارد ریال آن غیرعملیاتی است.

#غمهرا

#غمهرا همان سس فروش خرسی ما اسفند ۴۰۱ میلیارد ریال فروش داشته است . با هم مروری به روند این سهم داشته باشیم .
#غمهرا در مهر فروشش به ۳۳۷ میلیارد ریال رسید و نرخ فروش ۱۳۲,۷۷۴,۵۵۵ ریال بود . ابان هم خیلی تغییر نکرد و ۳۲۴ میلیارد ریال فروش زد و نرخ فروش ۱۳۳,۵۹۵,۰۶۳ ریال بود.
در اذر این عدد ۳۸۵ میلیارد ریال بوده و نرخ فروش ۱۳۲,۹۴۱,۳۹۸ ریال است. در دی با رشدی خوب ۴۳۲ میلیارد ریال شده در بهمن این عدد با رشد ۴۸۱ میلیارد ریال شده و نرخ فروش ۱۲۵,۱۵۲,۵۱۵ ریال و اسفند هم بالای ۴۰۰ بود و نرخ فروش ۱۲۴,۵۷۷,۴۴۱ ریال . ۳ ماهه چهارم خوبی داشته و جمعا در ۱۲ ماهه ۴۱۲۹ میلیارد ریال فروش داشته است .

بتا سهم

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *