#غشهداب

#غشهداب در زمستان خوب اغاز نکرده ولی اسفند خوبی داشت . سهمی که در مهر به فروش ۱۸۳ میلیارد ریالی رسیده و ابان به فروش ۲۴۴ میلیارد ریالی و اذر ۲۶۸ میلیارد و دی ۱۱۷ میلیارد ریال شده است در بهمن این عدد ۱۳۷ میلیارد ریال بوده و اسفند ۲۰۸ میلیارد ریال است.
. در اسفند نرخ با رشد ۱۰۴,۳۹۰,۵۳۳ ریال بوده . بهمن نرخ ۸۶,۶۸۵,۹۳۸ ودر دی نرخ ۹۶,۰۹۰,۳۹۵ ریال شده بود . در اذر نرخ ۱۰۳,۱۷۸,۷۴۱ ریال ، در شهریور نرخ ۱۳۱,۱۷۵,۳۶۲ ریال شده بود و در جمع فروش۱۲ماهه ۲۵۳۵ میلیارد ریال فروش داشته است.

#سخوز

#سخوز مدیرعامل شرکت سیمان خوزستان گفت: رویکرد صادراتی یکی از روش‌هایی است که تولید را با جهش مواجه می‌کند و این شرکت در راستای تحقق شعار سال و حاشیه سود بیشتر از فروش سیمان نسبت به کلینکر با افزایش ۲۹ درصدی صادراتی در مقایسه با سال ۹۸ را برنامه ریزی کرد و سهم فروش سیمان به مجموع سیمان و کلینکر از ۴۹ درصد سال گذشته به ۶۷ درصد در سال ۹۹ هدفگذاری شده است.
محمد حاج نایب ادامه داد: در صورت تحقق برنامه ریزی‌های صورت گرفته به تولید و تحویل ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تن محصولات تولیدی سیمان دست خواهیم یافت.

#تاپیکو

#تاپیکو #تاصیکو هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی شستا (#تاپیکو)، میزان سهام خود را در هلدینگ #تاصیکو به بیش از ۱۵ درصد افزایش داده و از این محل بیش از ۸۵۰ میلیارد تومان ارزش افزوده به دست آورد.
به گزارش روابط عمومی #تاپیکو، در راستای بهینه سازی و بهبود سبد سهام و برنامه‌های پیش بینی شده در گزارش تفسیری مدیریت و به منظور تحصیل سهام ارزشمند بورسی، میزان سهام هلدینگ نفت وگاز وپتروشیمی شستا (#تاپیکو) در هلدینگ صدر تأمین از دیگر شرکتهای زیرمجموعه شستا، به بیش از ۱۵ درصد افزایش یافت.

در حال حاضر ارزش روز سهام #تاصیکو در پرتفوی #تاپیکو بالغ بر ۲ هزار و پنجاه میلیارد تومان با بهای تمام شده حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومانی است که ارزش افزوده ای بالغ بر ۸۵۰ میلیارد تومان برای #تاپیکو ایجاد کرده است.
هلدینگ صدر تأمین یکی از هلدینگهای زیرمجموعه شستا است که دارای پرتفوی بورسی با ارزشی بالغ بر ۱۷ هزار میلیارد تومان متشکل از سهام هلدینگ توسعه معادن و فلزات، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه و همچنین پرتفوی غیر بورسی شامل شرکتهایی همچون ذغال سنگ پرورده طبس و فولاد اکسین خوزستان است. این هلدینگ با خالص ارزش دارائی تقریبی بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومانی یکی از مهم ترین هلدینگ‌ها در گروه استخراج کانه‌های فلزی در بازار سرمایه ایران به حساب می‌آید.

بتاسهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *