شپلی

شپلی در فروردین ۶۵۰ میلیاد ریال درامد داشته و در حد ماه های قبل بود اسفند خوب بود ۷۰۲ میلیارد ریال فروش داشت سهمی که در بهمن۵۷۱ میلیارد ریال فروش داشته سهم دی هم جالب بوده و با فروش ۶۰۹ میلیارد ریالی مواجه شد .
نرخ فروش در دی به ۱۱۹,۴۳۹,۴۳۷ ریال و در بهمن ۱۲۰,۱۸۰,۸۸۳ ریال و اسفند ۱۲۲,۹۹۸,۹۲۲ ریال و فروردین ۱۱۹,۷۳۵,۳۵۴ ریال رسیده در الياف ونوار پلي استر ۴ ماهه ۲۵۳۴ میلیارد ریال فروش داشته است وعدد خوبی است.

خساپا

خساپا در فروردین از نظر فروش بد نبوده ولی تولید تقریبا به دلیل شرایط خاص کرونا تعطیل بوده است و ۶۸۱۹ میلیارد ریال فروش زده است نرخ فروش نیز ۴۳۷,۷۰۶,۱۸۰ ریال است
در اسفند ۱۷هزار دستگاه فروش داشت ۸۲۲۹ میلیارد ریال فروش زده است .
در فروردین لازم بذکر است نرخ فروش محصولات مربوط به ميانگين نرخهاي فروش انجام شده مي باشد که بخش عمده آن مربوط به تعهدات قبلي و مابقي براساس نرخهاي جديد مصوب بوده است. ضمناً رقم مبلغ فروش در مابه التفاوت نرخ فروش خودروهاي تبديلي پارس خودرو در قسمت ساير نمايش داده شده است.

کساپا

کساپا در فروردین با فروش ۱۷ میلیارد ریالی مواجه بوده و در توضیح نوشته است :تفاوت در نرخ فروش هر ست در دوره هاي مختلف ناشي از تغيير در حجم فروش اجزا ست همگن در دوره هاي مختلف ميباشد .فروش سهم در اسفند ۶۳ میلیارد ریال بوده است.

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *