شپاکسا

شپاکسا که خود اسیر کننده کروناست در فروردین اسیر کرونا شده و با وجود تولید به واسطه شرایط خاص کشور فروش ۲۲۶ میلیارد ریالی را داشته است نرخ فروش نیز در پودر ۴۳,۰۲۶,۲۳۰ ریال بوده است .
سهم در ۲ ماه دی و بهمن ۱۵۰۱ میلیارد ریال فروش داشته در اسفند این عدد به ۱۱۶۷ میلیارد ریال رسیده است و یک فروش خاص را ثبت کرده است و جمع فروش ۴ ماهه به ۲۸۹۵ میلیارد ریال رسیده است .

کلر پارس

کلر پارس در فروردین ۱۷۰ میلیارد ریال فروش داشته و در توضیح گفته است نظر به شيوع ويروس کرونا و نياز جامعه،اينشرکت با ايجاد خط توليد و بسته بندي محصول جديد با عنوان توليد ژل ضدعفوني کننده دست از مورخ ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ اقدام به توليد و عرضه اين محصول نموده است. لازم به ذکر است که انحصار توليد محصول آب اکسيژنه در داخل کشور در اختيار اين شرکت مي باشد. بديهي است اثرات ناشي،از طريق سامانه کدال اطلاع رساني خواهد شد.
در بهمن ۱۹۰ میلیارد ریال و در اسفند ۱۸۵ میلیارد ریال فروش داشته است .

رکیش

رکیش در حالی ۴۲۷ ریال محقق کرده که سهم در ۹ ماهه ۳۰۰ ریال سود داشته است در ۶ ماهه ۱۸۶ ریال محقق کرده بود و در ۳ ماهه اول با ۸۳ ریال تحقق سود مواجه بود .
در ۳ماهه ۳۱۸ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۲۱۶ میلیارد ریال سود خالص داشت .در ۶ ماهه سود عملیاتی ۷۰۱ و سود خالص ۴۸۳ میلیارد ریال شد .در ۹ ماهه سود عملیاتی با رشد ۱۱۴۴ و سود خالص ۷۷۹ میلیارد ریال شده و ۱۲ماهه سود عملیاتی ۱۶۵۹ و سود خالص ۱۱۱۱ میلیارد ریال بود.

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *