بترانس

بترانس در ۱۲ماهه ۱۰۱۳ ریال سود محقق کرده است که ۱۴۵% از مدت مشابه قبل بیشتر است .افزایش سود عملیاتی ، ثبات هزینه های مالی و رشد سایر درامد ها در این موضوع موثر بوده است. بترانس در ۱۲ماهه ۱۰۱۳ ریال و در ۹ ماهه موفق به تحقق سود ۵۰۱ ریالی شده است.
سهم در ۶ ماهه ۷۸۳ ریال سود تلفیقی و ۳۵۳ ریال سود اصلی شرکت بوده است . ۳ ماهه این عدد ۷۳ ریال بوده و پیشرفت خوبی داشته است .
سهم در ۹ ماهه ۲۶۲۵ میلیارد ریال و در ۱۲ماهه ۵۱۶۹ میلیارد ریال سود عملیاتی داشته که نقش سایر درامد ها برجسته است . به نظر گزارش خوبی از نظر عملیاتی برای سهم است به خصوص در ۳ ماهه چهارم.

صبا

صبا پس از افشاي اطلاعات بااهميت گروه ب، از طريق انجام حراج ناپيوسته با محدوديت دامنه نوسان قيمت و با اعمال يك مرحله پيش گشايش ۱۵ دقيقه‌اي، امروز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۲۰ آماده انجام معامله مي‌باشد.

ولقمان

افزایش سرمایه در ولقمان گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالي و تامين سرمايه در گردش که در تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

 

بتا سهم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *