دزهراوی

دزهراوی در ۱۲ماهه ۴۰ ریال محقق کرد و نسبت به ۹ ماهه پیشرفت داشت . سهم در ۹ماهه ۶ ریال زیان داشت. ۶ ماهه هم زیان ده بودو به سود نرسید ۳۴ ریال به ازای هر سهم زیان کرد

زهراوی در ۳ماهه با فروش ۶۷۳ میلیارد ریالی ، سود عملیاتی ۱۱۸ میلیاردریالی و زیان ۱۰۹ میلیارد ریالی مواجه شده بود . در ۶ماهه فروش ۱۴۵۰ میلیارد ریال ، سود عملیاتی با رشدی خوب ۳۶۹ میلیارد ریال و زیان خالص ۸۴ میلیارد ریال بوده است. ۹ماهه سود عملیاتی ۶۶۵ میلیارد ریال و ۹ ماهه ۱۵ میلیارد ریال زیان داشته است.
در۱۲ماهه سود عملیاتی از ۶۶۵ به ۹۳۰ میلیارد ریال رسیده است و کنترل هزینه های مالی باعث سود اوری ۱۰۱ میلیارد ریالی شده است.

قتربت افزایش سرمایه میدهد …

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱۴۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور جبران مخارج سرمايه گذاري هاي انجام شده، جلوگيري از خروج نقدينگي از شرکت به منظور حفظ وضعيت سرمايه در گردش و کاهش نياز به اخذ تسهيلات از سيستم بانکي که در تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

ولملت

ولملت در ۱۲ماهه ۴۴۰ ریال محقق کرده است در ۹ ماهه به سود نه خیلی خاص ۲۱۶ ریالی و در ۶ ماهه حسابرسی شده به ازای هر سهم ۱۶۸ ریال محقق کرده است . ۳ماهه ۳۹ ریال محقق کرده بود. بخشی از سود شرکت مربوط به تحقق سایر درامد های عملیاتی است.

بتاسهم

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *