کمنگنز

کمنگنز در فروردین ۶۰ میلیارد ریال فروش داشته و نرخ فروش ۱۲,۱۷۵,۰۰۰ ریال بود در اردیبهشت این عدد به ۱۲۳ میلیارد ریال رسید و نرخ فروش ۱۳,۲۷۴,۷۳۴ ریال بوده است . جمع فروش ۲ ماهه ۱۸۳ میلیارد ریال بوده مدت مشابه این عدد ۱۴۹ میلیارد ریال بوده است.

افزایش تولید ناشی از اتمام فاز اول باطله برداری معدن شاکی است. تا پایان سال پیش بینی می شود، حدود ۱۵ درصد از سهم تولید محصول اصلی شرکت(سنگ منگنز دانه بندی) از محل عملیات استخراج از معدن مذکور تامین می گردد. فروش داخلي: از آنجايي که آناليز کيفي محصول فروش رفته مربوط به ماه مورد گزارش، در ماه بعد توسط خريداران گزارش مي گردد، فروش در اردیبهشت ماه بصورت تقريبي درج شده است. در خصوص فروش محصولات بازرگاني(فروسيليکو منگنز) به استحضار مي رسد، خريد بر اساس تهاتر حساب از محل فروش سنگ منگنز دانه بندي به مشتريان در سال گذشته بوده است و شرکت به منظور تامين نقدينگي اقدام به فروش فروسيليکو منگنز نموده است.

کگاز

کگاز در فروردین ۱۶۰ میلیارد ریال فروش زد نرخ فروش ۷,۷۰۱,۰۷۱ ریال بود . در اردیبهشت این عدد ۱۷۶ میلیارد ریال بوده نرخ فروش ۹,۰۱۵,۸۰۷ ریال بوده و ۳۳۷ میلیارد ریال جمع فروش ۲ ماهه بوده است . مدت مشابه قبل این عدد ۲۴۲ میلیارد ریال بوده است.

خاهن

خاهن در فروردین ۹۳ میلیارد ریال فروش داشته است در اردیبهشت این عدد ۴۲۶ میلیارد ریال شده و رشد خاصی کرده و به فروش ۲ ماهه ۵۲۰ میلیارد ریالی رسیده است فروش اردیبهشت شرکت عدد بالایی بوده و از جمع فروش دی و بهمن بیشتر است.

بتاسهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *