آسیا و افزایش سرمایه سنگین ۱۰۰۰% از تجدید

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۵,۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالي در جهت توسعه پرتفوي حق بيمه و افزايش سهم بازار و تقويت توان مالي شرکت که در تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

افزایش سرمایه در فرابورس

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته ،سایر اندوخته ها به منظور رعايت مصوبه هيِأت مديره سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص تعيين حداقل سرمايه مطلوب بورس‏ ها که در تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

کیسون هم تجدید را بررسی میکند

پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزايش سرمايه از محل تجديد ارزيابي دارايي‌ها به استحضار می رساند که با توجه به معافيت مالياتي ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان توليدي و خدماتي کشور و حمايت از کالاي ايراني، هيئت مديره شرکت کيسون در راستاي رعايت صرفه و صلاح سهامداران محترم در حال بررسي و امکانسنجي نحوه و چگونگي افزايش سرمايه، بويژه از محل تجديد ارزيابي دارايي‌ها در شرکتهاي گروه کيسون است. در اين خصوص به استحضار مي‌رساند که مراحل تجديد ارزيابي و افزايش سرمايه در برخي از شرکتهاي گروه کيسون انجام پذيرفته است. در خصوص شرکت اصلي اين موضوع فعلاً در مرحله بررسي است و تاکنون تصميمي در اين خصوص اتخاذ نشده است.

بتاسهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *