واحد آمونیاک لردگان به بهره برداری رسید

با نهایی شدن بهره‌برداری از فاز یک پتروشیمی اوره لردگان، اکنون خبر از در مدار قرار گرفتن فاز دوم این مجتمع تولیدی می‌رسد.
محسن محمودی مدیرعامل پتروشیمی لردگان از بهره برداری فاز دوم این طرح خبر داد و گفت: در سومین ماه از سال جهش تولید واحد آمونیاک پتروشیمی لردگان در مدار تولید قرار گرفت.

💢فاز آخر تا یک ماه دیگر اجرایی میشود

محمودی با اشاره به اینکه این طرح با هدف تولید ۶۷۷ هزار تن آمونیاک راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: واحدهای تولید اوره و آمونیاک لردگان در سه فاز طراحی شده که فاز اول آن یوتیلیتی بوده وبطور کامل درمدار سرویس قرار گرفته است . فاز دوم تولید آمونیاک است که در مرحله بهره برداری قرار گرفت و در آخر فاز تولید اوره با ظرفیت حدود یک میلیون تن است که به امید خدا طی ماه آینده به بهره برداری میرسد.

💢اشتغال مستقیم برای ۶۰۰ نفر

 محمودی بهره برداری از پتروشیمی لردگان را از آن جهت حایز اهمیت دانست که این راه اندازی بدون حضور کارشناسان خارجی با همت و تلاش غیورمردان صنعت پتروشیمی و با ثبت رکورد۲۷میلیون نفر ساعت کارکرد ایمنی بدون حادثه راه اندازی شده است.
وی با اشاره به آثار مثبت این طرح در جهت توسعه اقتصادی منطقه بیان داشت: با افتتاح کامل این پتروشیمی ۶۰۰نفر به صورت مستقیم و دو هزار نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار خواهندشد که بیشتر آنها نیروهای بومی را شامل میشود.
گفتنی است، شرکت پتروشیمی لردگان یکی از شرکت‌های تابعه پترول است که در زمینی به مساحت۱۰۰هکتاردرمنطقه فلارد( ۵۵ کیلومتری شهر لردگان) شهرستان لردگان واقع در استان چهارمحال و بختیاری در حال احداث است.
اقتصاد بیدار

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *