آریان

آریان گزارش ۱۲ماهه داده و ۱۱۹ ریال محقق کرده و نوشته است . لازم به ذکر مي باشد که اين شرکت سود سهام شرکتهاي تابعه و وابسته خود را براي سال مالي منتهي به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹بر اساس استاندارد حسابداري شماره ۳ (طبق روال سنوات گذشته)، پس از برگزاري مجامع شرکتهاي مذکور شناسايي مي نمايد.

شفاف سازی در وآذر

به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده ۳۸ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ( عدم رعایت الزامات ماده ۷دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار تهران اقدام به اعطای فرصت ۱ ماهه به ناشر (تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳)جهت رعایت موارد فوق نموده است.
موضوع: اعطای مهلت توسط هیئت پذیرش اوراق بهادار جهت خروج ناشر از شمول ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت
پیرو انتشار اطلاعیه برنامه ناشر جهت خروج از شمول ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت (منتشر شده در تاریخ ) به استحضار می رساند به استناد ماده دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار، هیئت پذیرش اوراق بهادار اقدام به اعطای مهلت به ناشر تا مهلت زمانی مقرر جهت ارایه صورت های مالی حسابرسی شده منتهی به جهت خروج از شمول ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت نموده است.

بدیهی است در صورت پایان مهلت ارایه شده و عدم خروج ناشر از شمول ماده قانونی فوق الذکر، پذیرش اوراق بهادار ناشر لغو می گردد.
همچنین ذکر این موضوع ضروری است که توضیحات شرکت در خصوص برنامه های خروج از شمول ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاحی قسمتی از قانون تجارت، صرفا جهت اطلاع سرمایه گذاران منتشر می شود. مسئولیتی در خصوص اجرا و اثربخشی آن ندارد. لذا از سرمایه گذاران درخواست می شود پیش از تصمیم گیری در خصوص خرید یا فروش سهام شرکت، نسبت به بررسی اطلاعات منتشر شده اقدام نموده و به فرصت اعطا شده برای ایفای تعهدات ناشر توجه کنند.

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *