امید

امید سال قبل میانگین درامدش هر ماه حوالی ۲۵۰ میلیارد ریال بوده
در دی در اولین ماه سال مالی درامد ۳۶۷ میلیارد ریالی را داشت و در بهمن ۳۶۳ میلیارد ریال و اسفند ۳۴۶ میلیارد ریال
فروردین با رشدی عجیب ۸۳۸ میلیارد ریال بود و اردیبهشت با رشدی بهتر ۱۱۰۸ میلیارد ریال و خرداد ۱۱۹۲ میلیارد ریال شده است و بسیار خوب بوده است و ۶ ماهه ۴۲۱۸ میلیارد ریال درامد داشته است .کل عدد سال قبل ۲۹۷۰ میلیارد ریال بوده است.

پکرمان

پکرمان در خرداد ۲۱۰۳ میلیارد ریال فروش داشت و نرخ فروش ۲۳۵,۲۸۲ ریال بود . اردیبهشت هم ۲۰۲۶ میلیارد ریال فروش داشته است . نرخ فروش نیز ۲۳۷,۶۴۳ ریال است .
فروردین با فروش ۷۸۹ میلیارد ریالی آغاز کردنرخ در فروردین ۲۳۶,۹۱۷ ریال بوده است مجموعا ۳ ماهه به فروش ۴۹۱۸ میلیارد ریالی رسیده است مدت مشابه این عدد ۳۰۵۷ میلیارد ریال بود.

#ثشاهد #ثعمرا دارایی می فروشند

احتراما، این شرکت در تاریخ ۰۶‏/۱۱‏/۱۳۹۷ موضوع انعقاد تفاهم نامه در خصوص واگذاری ۱۵۰ قطعه از زمین های شهرک ناز جنوبی (۴دانگ سهم شرکت شاهد و ۲ دانگ سهم شرکت عمران و توسعه شاهد) را به اطلاع سهامداران محترم رسانیده بود که با توجه به عدم ایفای کامل تعهدات خریدار و عدم واریز بموقع وجوه مورد معامله و افزایش قیمت زمین های فوق ، صرفا قرارداد فی مابین در خصوص بخشی از تفاهم نامه که وجه آن دریافت شده ( ۴۲ قطعه )، صورت پذیرفته است .

مبلغ قرارداد منعقد شده جمعا بمیزان ۱۲۷٫۰۱۷ میلیون ریال است که با توجه به اینکه ۴ دانگ از زمین ها سهم شرکت شاهد و ۲ دانگ سهم شرکت عمران و توسعه شاهد می باشد، مبلغ فروش سهم شاهد بمیزان ۸۴٫۶۷۸ میلیون ریال است که سود شرکت شاهد از این معامله بمیزان ۴۶٫۶۱۱ میلیون ریال است. لازم به توضیح است شرکت در نظر دارد پس از بررسی های لازم باقی مانده اراضی مورد اشاره را از طریق برگزاری مزایده جدید بفروش رساند.

بتاسهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *