بانک دی

گروه شرکت‌ها : بانک مرکزی با افزایش سرمایه بانک دی صرفا از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها مخالفت کرد. حسین ظریفی، معاون مالی بانک دی با اعلام این خبر گفت: در پی پیشنهاد این بانک مبنی بر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها، بانک مرکزی با این اقدام موافقت نکرد. وی افزود: بانک مرکزی تاکید کرده است که افزایش سرمایه بانک دی باید از محل آورده نقدی سهامداران در کنار تجدید ارزیابی باشد. معاون مالی بانک دی گفت: با این اظهار‌نظر بانک مرکزی موضوع افزایش سرمایه صرفا از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها به‌طور کامل منتفی است. وی خاطرنشان کرد میزان و درصد افزایش سرمایه بانک دی تا این لحظه مشخص نیست و هر گونه اظهار‌نظر در این خصوص صرفا گمانه‌زنی و شایعه است.

افزایش سرمایه ۵۰۰% در وگستر

هیات مدیره طبق جلسه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ مقرر نمود مدیرعامل شرکت نسبت به تهیه طرح توجیهی افزایش سرمایه از محل مطالبات، آورده نقدی و سود انباشته به مبلغ ۲٫۰۰۰ میلیون ریال ( معادل ۵۰۰ درصد ) اقدام نماید. لذا در این راستا گزارش توجیهی و اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی متعاقبا تهیه و جهت انجام روال قانونی و دریافت مجوز افزایش سرمایه به سازمان بورس ارائه خواهد شد و در هر مورد اطلاع رسانی های لازم از طریق سامانه کدال صورت خواهد گرفت.

پاسا

پاسا با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-98A-069 مورخ ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۹۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۳۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

بتاسهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *