فخوز

فخوز در تیر و مرداد عالی بوده و در مرداد رکورد شکنی کرده در مرداد یکی از بالاترین فروش های ۵ ماه اخیر را داشته با هم مروری به شرکت داشته باشیم :
در فروردین ۱۷۴۹۸ میلیاردریال فروش داشته .صادرات خوبی داشته نرخ صادراتی ۵۴,۸۱۹,۳۴۷ و نرخ داخلی ۴۵,۶۸۸,۶۰۰ ریال بوده .
در اردیبهشت فروش به ۱۲۹۱۷ میلیارد ریال رسید نرخ صادراتی ۴۸,۲۸۸,۶۷۳ و نرخ داخلی ۴۳,۶۲۶,۰۵۰ ریال بوده است  در خرداد این عدد به ۱۷۶۷۸ میلیاردریال رسیده و رشد خوبی کرده است نرخ خرداد صادراتی ۵٧,٢٣٧,۵٨٠ و داخلی ۵٣,۶٠۵,۶٠۴ ریال است.
در تیر فروش ۱۸۹۳۵ میلیارد ریال است صادراتی ۵۷,۳۹۰,۴۱۲ و داخلی۶۳,۰۶۸,۶۲۴ ریال است. در مرداد ۲۶۹۵۸ میلیارد ریال فروش داشته و نرخ صادرات ۶۸,۴۳۲,۵۱۶ و داخل ۷۳,۲۵۲,۳۷۹ ریال
جمعا ۵ماهه ۹۳۹۸۹ میلیارد ریال بوده . مدت مشابه ۶۶۸۱۸ میلیارد ریال بوده است.

مارون

مارون در فروردین با فروش ۸۱۶۹ میلیارد ریالی مواجه بود سهمی که در اردیبهشت ۱۰۱۵۲ میلیارد ریال و خرداد  ۱۰۰۸۸ میلیارد ریال ،تیر ۱۱۸۴۸ میلیارد ریال  و مرداد با رشد فروش ۱۳۰۶۸ میلیارد ریالی داشته است .

۵ ماهه ۵۳۰۶۳   میلیارد ریال بوده  مدت مشابه قبل ۴۸۶۳۴  میلیارد ریال بود.

در مورد نرخ ها   در خرداد ۵۶,۴۵۵,۵۶۹ اتیلن و ۱۲۲,۹۴۹,۱۸۹ ریال پلی اتیلن صادراتی بوده و رشد داشته است. در تیر  ۶١,١٠۶,۴٣۶ ریال نرخ اتیلن داشته است و مرداد با رشد ۸۲,۲۰۵,۱۹۹ ریال  رشد داشته است.

تملت

تملت در فروردین ۵۰۲ و در اردیبهشت ۴۳۴ میلیارد ریال و در خرداد ۳۶۵ میلیارد ریال درامد داشت در تیر با رشد چشم گیر این عدد ۷۰۱ میلیارد ریال شد و مرداد با کمی کاهش ۴۰۴ میلیارد ریال
مجموع ۵ ماهه ۲۴۰۸ میلیارد ریال درامد داشته است کل سال قبل شرکت ۴۵۱۰ ریال بوده است.

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *