شاملا

شاملا در فروردین با فروش ۲۰۱ میلیارد ریالی مواجه بوده است در اردیبهشت این ۲۸۹عدد میلیارد ریال و نرخ فروش ۱۳,۲۵۱,۷۴۵ ریال بوده . نرخ فروش فروردین ۱۲,۳۶۱,۶۸۲ ریال بوده است.
خرداد به فروش ۲۵۱ میلیارد ریالی رسیده نرخ نیز ۱۲,۹۲۵,۱۴۳ ریال بوده . تیر به فروش ۲۸۷ میلیارد ریالی رسیده و نرخ فروش ۱۴,۴۱۹,۱۴۶ ریال بوده و رشد کرده است.
مرداد هم ۲۶۷ میلیارد ریال بود و نرخ فروش ۱۴,۸۷۰,۱۶۱ ریال بوده است. جمعا ۵ ماهه۱۲۹۶ میلیارد ریال بوده است .مدت مشابه سال قبل این عدد ۱۱۲۵ میلیارد ریال بوده است .

هجرت

هجرت در فروردین کمی افت کرد که طبیعی است سهم ۱۶۳۱ میلیارد ریال درامد داشته است در اردیبهشت ۲۳۸۳ میلیارد ریال درامد و خرداد ۲۴۳۵ میلیارد ریال و تیر با رشد ۳۰۹۸ میلیارد ریال رشدداشته و مرداد ۳۱۱۱ میلیارد ریال بوده ۵ ماهه به ۱۲۶۶۰ میلیارد ریال رسیده است.

بترانس

بترانس در فروردین فروش ۳۳۷ میلیارد ریال بوده و اردیبهشت به فروش ۴۶۵ میلیارد ریالی رسیده است خرداد با پرش فروش ۱۰۳۳ میلیارد ریال مواجه بوده و تیر ۹۲۷ میلیارد ریال و مرداد با رشدی خوب ۱۲۵۸ میلیترد ریال شد و ۴۰۲۳ میلیارد ریال ۵ماهه فروش داشته است مدت مشابه قبل این عدد ۲۲۸۴ میلیارد ریال بوده است.

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *