جزئیات آخرین اقدامات پذیرش و عرضه سهام شرکت ها در بورس اعلام شد.

پتروشیمی تبریز مهمان بازار سرمایه می‌شود.

مجید نوروزی، معاون ناشران و اعضاء شرکت بورس اوراق بهادار تهران در گفت و گو با خبرنگار بورس ۲۴، در خصوص پذیرش شرکت پتروشیمی تبریز گفت: این شرکت در جلسه مورخ ۲۲ مرداد ۹۹ هیئت پذیرش مطرح و پذیرش شده است و شرایط مصوب به شرکت ابلاغ شده است و باید شرایط پذیرش را احراز و وارد مرحله درج و سپس عرضه شود.

وی گفت: برخی از شرایط مرتبط با افشای بیشتر در امیدنامه و برخی تعهداتی است که سهامداران شرکت باید ارائه کنند که با انجام این موارد و ارائه مستندات مربوط به بورس تهران، وارد پروسه درج و عرضه می شود.

نوروزی گفت:

تسریع در فرآیند پذیرش، درج و عرضه بستگی به تکمیل مدارک و اطلاعات مورد نیاز مطابق دستورالعمل پذیرش دارد و هر زمان مدارک و مستندات کامل شود، به عرضه نزدیک تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه پالایشگاه تبریز با حدود ۴۹ درصد سهامدار عمده این پتروشیمی است ادامه داد: ۱۷٫۹ درصد این شرکت در اختیار سرمایه گذاری امیر, ۱۱٫۶ درصد سازمان تامین اجتماعی و مابقی آن دراختیار مجموعه سهام عدالت، بانک رفاه و سازمان تامین اجتماعی نیرو های مسلح است.

وی گفت: در حال حاضر شرکت های پذیرفته شده در مرحله درج شامل شرکت های پتروشیمی بوعلی سینا، سپید ماکیان، مرغ اجداد زربال، لیزینگ کار آفرین، لیزینگ اقتصاد نوین، سرمایه گذاری توسعه نور دنا و گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری است.

نوروزی گفت: دو شرکت صنعت غذایی کوروش و تامین سرمایه تمدن هم‌ در فهرست نرخ های بورس درج شده اند و در صف عرضه هستند که با تکمیل اقدامات لازم و انتشار آگهی عرضه از سوی معاونت بازار، عرضه خواهند شد.

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *