مادیرا

مادیرا افزایش سرمایه ۵۰۰۰ میلیارد ریالی مرحله اول در دستور کار است … از انباشته و تجدید مطابق اظهارنظر حسابرس اين شرکت در خصوص گزارش توجيهي افزايش سرمايه از مبلغ ۳۲۰۰ ميليارد ريال به ۱۹۰۰۰ ميليارد ريال و پيرو گزارش بيانيه ثبت افزايش سرمايه اين شرکت(ارسال شده براي سازمان بورس) به استحضار مي رساند، افزايش سرمايه طي دو مرحله انجام خواهد شد که مرحله اول آن از محل سود انباشته و مازاد تجديد ارزيابي (جمعا به مبلغ ۵۰۰۰ ميليارد ريال) و مرحله دوم آن پس از ثبت مرحله اول، از محل مطالبات و آورده نقدي (جمعا به مبلغ ۱۰۸۰۰ ميليارد ريال) مي‌باشد. مزيد استحضار فرآيند افزايش سرمايه اين شرکت منوط به اخذ مجوز از سازمان بورس است که پيگيري هاي لازم جهت اخذ آن در دست اقدام مي باشد.

دشیمی هم افزایش سرمایه میدهد …

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴۵۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح و بهبود ساختار مالي و تامين مالي سرمايه در گردش که در تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۲۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

ساراب

ساراب با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-050 مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۹۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۲۶۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۳۶۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

بتا سهم

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *