غشصفا

با توجه به مصوبات یکصدو سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار و پایان ذخایر کره وارداتی در جلسه یکصدو چهارمین کارگروه تنظیم بازار سقف قیمت مصرف کننده را با عنایت به افزایش قیمت شیر خام و چربی در کشور برای هر بسته کره ۱۰۰گرمی معادل ۸۰۰۰ تومان تعیین نمودند. در خصوص سایر اوزان بسته بندی مقرر شد بر همین اساس افزایش متناسب محاسبه و در سامانه ۱۲۴ سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان بارگزاری گردید.

وآوا

به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد. بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.

غبشهر

بر اساس مصوبه تنظیم بازار مورخه ۲۶/۰۶/۱۳۹۹ مقرر گردید که قیمت مصوب انواع روغن خام به شرح ذیل تغییر یابد. نوع روغن خام قیمت قبل (هر کیلو گرم ) قیمت جدید هر کیلوگرم درصد افزایش ریال ریال سویا ۴۷٫۰۰۰ ۵۱٫۰۰۰ ۸٫۵ انواع پالم ۴۷٫۰۰۰ ۵۱٫۰۰۰ ۸٫۵ آفتابگردان ۴۷٫۰۰۰ ۵۵٫۰۰۰ ۱۷ کلزا فاقد قیمت مصوب ۵۵٫۰۰۰ با توجه به ترکیب مواد اولیه ، متوسط افزایش نرخ روغن خام برای این شرکت حدود ۱۱ درصد خواهد بود. لازم به ذکر است که بعد از افزایش نرخ های فوق ، قیمت های جهانی مجددا حدود ده درصد افزایش داشته است که این افزایش در قیمت های فوق لحاظ نگردیده است.

قیمت های فوق بر اساس واردات با ارز یارانه ای (هر دلار معادل ۴۲۰۰۰ ریال ) می باشد و طبق اعلام دفتر ریاست جمهوری فعلا برنامه ای برای حذف این ارز در دستور کار دولت وجود ندارد. قیمت محصولات تولیدی بدون تغییر بوده است ولی این شرکت از طریق انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ، جهت افزایش نرخ روغن ساخته شده پیگیری های لازم را انجام خواهد داد. بدیهی است به محض دریافت میزان افزایش نرخ محصولات ، موارد به اطلاع عموم خواهد رسید. با احترام محمود شه رضایی مدیر عامل

بتا سهم

غشصفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *