فایرا

فایرا شهریور کمی از مرداد کمتر بود و ۵۷۱۲ میلیارد ریال فروش زد نرخ فروش ۳۹۷,۶۵۹,۰۵۸ ریال بوده و رشد کرده است .مرداد ۷۱۷۳ میلیارد ریال و شمش ۳۶۶,۶۵۵,۳۴۸ ریل بوده است.
تیر ۶۹۹۴ میلیارد ریال فروش داشته و نرخ فروش ۲۸۳,۰۱۴,۵۶۲ ریال است فروش خوبی ۳ ماهه داشته است .
جمعا۶ ماهه ۲۹۵۴۳ میلیارد ریال فروش داشته مدت مشابه این عدد ۱۶۶۷۵ میلیارد ریال بوده است.

دسینا

دسینا در فروردین ۱۶۳ میلیارد ریال فروش داشته است در اردیبهشت این عدد ۳۶۰ میلیارد ریال شده و خرداد ۳۰۴ میلیارد ریال و تیر ۲۶۴ میلیارد ریال و مرداد ۳۴۶ میلیارد ریال فروش داشته است و ۳۶۸ میلیارد ریال جمع فروش به ۱۸۰۷ میلیارد ریال رسیده است مدت مشابه این عدد ۱۷۹۸ میلیارد ریال بوده است.

بترانس

بترانس در فروردین فروش ۳۳۷ میلیارد ریال بوده و اردیبهشت به فروش ۴۶۵ میلیارد ریالی رسیده است خرداد با پرش فروش ۱۰۳۳ میلیارد ریال مواجه بوده و تیر ۹۲۷ میلیارد ریال و مرداد با رشدی خوب ۱۲۵۸ میلیارد ریال شد شهریور با رشدی خوب ۲۰۹۶ میلیارد ریال بوده و عدد خوبی بوده است
۶۰۲۹ میلیارد ریال ۶ماهه فروش داشته است مدت مشابه قبل این عدد ۳۴۱۲ میلیارد ریال بوده است.

بتا سهم

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

فایرا شهریور کمی از مرداد کمتر بود و ۵۷۱۲ میلیارد ریال فروش زد نرخ فروش ۳۹۷,۶۵۹,۰۵۸ ریال بوده و رشد کرده است .مرداد ۷۱۷۳ میلیارد ریال و شمش ۳۶۶,۶۵۵,۳۴۸ ریل بوده است. تیر ۶۹۹۴ میلیارد ریال فروش داشته و نرخ فروش ۲۸۳,۰۱۴,۵۶۲ ریال است فروش خوبی ۳ ماهه داشته است . جمعا۶ ماهه ۲۹۵۴۳ میلیارد ریال فروش داشته مدت مشابه این عدد ۱۶۶۷۵ میلیارد ریال بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *