ذوب

ذوب در شهریور با فروش ۱۵۸۵۷ میلیارد ریالی مواجه بود و در تیر به ۱۴۱۷۳ میلیارد ریال رسید و مرداد هم ۱۲۶۸۴ میلیارد ریال رسید . در تیر نرخ تیر آهن داخلی ۶۰,۱۷۶,۱۶۲ و میلگرد ۶۳,۷۲۵,۱۷۲ ریال بود .
در مرداد تیر آهن ۷۳,۵۰۲,۰۶۰ و میلگرد ۶۵,۴۵۱,۲۷۸ ریال
شهریور نرخ میلگرد ۷۴,۴۶۴,۹۹۷ و تیراهن ۷۲,۷۶۰,۴۱۴ ریال بود . جمعا ۶ ماهه به فروش ۷۵۶۵۸ میلیارد ریال رسیده است . مدت مشابه ۵۱۷۴۸ میلیارد ریال بوده است
ميزان توليد چدن مذاب كوره بلندها طي شهريور ماه سال ۱۳۹۹ برابر ۲۰۹۰۵۳ تن و ميزان توليد شمش آماده طي شهريور ماه سال ۱۳۹۹ برابر ۲۰۰۱۶۵ تن مي باشد.

مارون

مارون در ۳ ماهه اول ۲۸۴۰۹ میلیارد ریال فروش داشت
تیر ۱۱۸۴۸ میلیارد ریال و مرداد با رشد فروش ۱۳۰۶۸ میلیارد ریالی و شهریور هم با عدد خوب ۱۴۹۹۱ میلیارد ریالی مواجه بوده است . ۶ ماهه ۶۸۳۸۸ میلیارد ریال بوده مدت مشابه قبل ۵۶۲۱۶ میلیارد ریال بود.
در مورد نرخ ها
در تیر ۶١,١٠۶,۴٣۶ ریال نرخ اتیلن داشته است و مرداد با رشد ۸۲,۲۰۵,۱۹۹ ریال و شهریور با رشدی خوب ۸۵,۰۴۳,۵۳۷ ریال بوده و رشد داشته است.

سخوز

سخوز در ۳ ماهه اول ۱۰۱۹ میلیادر ریال فروش زد
در مرداد یکی از بهترین گزارش های خود را زد ۹۳۷ میلیارد ریال فروش داشته سهمی که تیر ۵۹۶ میلیارد ریال فروش داشته است . و شهریور ۸۱۲ میلیارد ریال
جمع فروش۶ ماهه ۳۳۶۴ میلیارد ریال است . مدت مشابه این عدد ۲۱۸۸ میلیارد ریال بوده است.

بتا سهم

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

ذوب در شهریور با فروش ۱۵۸۵۷ میلیارد ریالی مواجه بود و در تیر به ۱۴۱۷۳ میلیارد ریال رسید و مرداد هم ۱۲۶۸۴ میلیارد ریال رسید . در تیر نرخ تیر آهن داخلی ۶۰,۱۷۶,۱۶۲ و میلگرد ۶۳,۷۲۵,۱۷۲ ریال بود . در مرداد تیر آهن ۷۳,۵۰۲,۰۶۰ و میلگرد ۶۵,۴۵۱,۲۷۸ ریال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *