خمهر

خمهر گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱,۸۶۱,۷۶۹,۴۷۶,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶,۶۲۷,۷۱۸,۵۶۶,۷۹۶ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالي و تامين سرمايه در گردش که در تاریخ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

پاکشو

پاکشو در تیر با رشدی خوب ۲۳۳۵ میلیارد ریال شد و مرداد ۲۴۳۹ میلیارد ریال و شهریور ۲۹۱۴ میلیارد ریال ، ۳ ماهه اخیر رشد خوبی داشت . ۶ ماهه ۱۳۴۱۳ میلیارد ریال درامد داشت . نرخ درتیر ۱۰۱,۳۶۳,۰۱۰ ریال بوده و مرداد ۱۱۰,۶۶۶,۹۱۹ ریال و شهریور ۱۱۶,۶۰۰,۰۰۰ ریال است. مدت مشابه قبل این عدد ۸۵۹۱ میلیارد ریال بوده است.

شرانل

شرانل تیر با رشد ۳۱۷۶ میلیارد ریال شد و مرداد هم ۳۵۰۱ میلیارد ریال و نرخ فروش ۸۴,۲۹۰,۱۰۳ ریال شدبود و شهریور با فروش ۴۴۱۸ میلیارد ریالی نرخ فروش ۷۷,۸۲۰,۷۹۱ ریال . ۶ماهه ۱۷۳۰۸ میلیارد ریال بوده است .  مدت مشابه قبل این عدد ۱۴۰۱۲ میلیارد ریال بوده است . نرخ فروش تیر ۷۸,۸۸۳,۹۷۱ ریال و مرداد ۶۸,۶۷۸,۴۶۸ ریال بوده است .

بتا سهم

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

خمهر گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱,۸۶۱,۷۶۹,۴۷۶,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶,۶۲۷,۷۱۸,۵۶۶,۷۹۶ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالي و تامين سرمايه در گردش که در تاریخ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.پاکشو در تیر با رشدی خوب ۲۳۳۵ میلیارد ریال شد و مرداد ۲۴۳۹ میلیارد ریال و شهریور ۲۹۱۴ میلیارد ریال ، ۳ ماهه اخیر رشد خوبی داشت . ۶ ماهه ۱۳۴۱۳ میلیارد ریال درامد داشت . نرخ درتیر ۱۰۱,۳۶۳,۰۱۰ ریال بوده و مرداد ۱۱۰,۶۶۶,۹۱۹ ریال و شهریور ۱۱۶,۶۰۰,۰۰۰ ریال است. مدت مشابه قبل این عدد ۸۵۹۱ میلیارد ریال بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *