کگهر

کگهر در شهریور ۸۰۶۷ میلیارد ریال درامد داشت و کنسانتره را با نرخ ۱۲,۵۲۸,۰۵۲ ریال و کلوخه ۵,۴۰۸,۱۰۲ ریال فروخته است مرداد بهتر بود و ۱۱۷۶۱ میلیارد ریال فروش داشت نرخ فروش نیز در کنسانتره ۱۱,۵۵۸,۲۱۰ و کلوخه ۴,۷۷۷,۵۳۹ ریال است
تیر با فروش ۸۲۰۶ میلیارد ریالی مواجه شده و نرخ فروش در کنسانتره ۱۰,۲۷۶,۵۹۸ ریال است
جمع فروش۹ ماهه ۵۹۸۱۲ میلیارد ریال است.

کاذر

کاذر با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-99A-103 مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۲۲ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ در استان اصفهان ،شهر سده لنجان به آدرس اصفهان – کيلومتر ۵۰جاده اصفهان شهرکرد- شهرک صنعتي فولاد شرکت فرآورده هاي نسوز آذر برگزار میگردد
دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

فجام

فجام تا ۵ ماهه ۲۳۴ میلیارد ریال فروش داشت در شهریور این عدد به ۹۵ میلیارد ریال رسیده و جمعا ۶ ماهه ۳۲۹ میلیارد ریال درامد داشته و شهریور خوبی برای سهم بوده است.

بتا سهم

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

کگهر در شهریور ۸۰۶۷ میلیارد ریال درامد داشت و کنسانتره را با نرخ ۱۲,۵۲۸,۰۵۲ ریال و کلوخه ۵,۴۰۸,۱۰۲ ریال فروخته است مرداد بهتر بود و ۱۱۷۶۱ میلیارد ریال فروش داشت نرخ فروش نیز در کنسانتره ۱۱,۵۵۸,۲۱۰ و کلوخه ۴,۷۷۷,۵۳۹ ریال است . تیر با فروش ۸۲۰۶ میلیارد ریالی مواجه شده و نرخ فروش در کنسانتره ۱۰,۲۷۶,۵۹۸ ریال است. جمع فروش۹ ماهه ۵۹۸۱۲ میلیارد ریال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *