شبندر

شبندر در ۶ ماهه به سود ۱۰۸۱ ریالی رسیده است . سهم ۵ ماهه ۸۷۰ ریال و ۳ ماهه ۵۳۶ ریال سود داشت .شبندر در ۵ ماهه ۱۳۰۰ میلیارد تومان زیان ناخالص داشته در ۶ ماهه و در همین ۱ ماه به سود ناخالص ۳۱ میلیارد تومانی رسیده است و این نکته مهمی برای شبندر است . سهم حدود ۴ هزار میلیارد تومان سایر درامد ها داشته است.

کاوه

کاوه در ۶ ماهه به سود ۸۰۱ریالی رسیده است ۳ ماهه ۱۷۲ ریال سود محقق کرده بود سهم در ۳ ماهه ۳۷۶۵ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۲۵۸۵ میلیارد ریال سود خالص دارد . در ۶ ماهه سود عملیاتی ۱۲۶۲۱ و سود خالص ۱۲۰۱۱ میلیارد ریال است

شخارک

شخارک در۶ ماهه ۲۴۴۷ ریال و ۳ ماهه ۵۸۴ ریال محقق کرده بود .
۳ ماهه ۲۸۰۳ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۳۵۰۳ میلیارد ریال سود خالص داشته است ۶ ماهه سود عملیاتی ۱۴۰۰۰ میلیارد ریال و سود خالص ۱۴۶۸۳ میلیارد ریال .

بتا سهم

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

شبندر در ۶ ماهه به سود ۱۰۸۱ ریالی رسیده است . سهم ۵ ماهه ۸۷۰ ریال و ۳ ماهه ۵۳۶ ریال سود داشت .شبندر در ۵ ماهه ۱۳۰۰ میلیارد تومان زیان ناخالص داشته در ۶ ماهه و در همین ۱ ماه به سود ناخالص ۳۱ میلیارد تومانی رسیده است و این نکته مهمی برای شبندر است . سهم حدود ۴ هزار میلیارد تومان سایر درامد ها داشته است.کاوه در ۶ ماهه به سود ۸۰۱ریالی رسیده است ۳ ماهه ۱۷۲ ریال سود محقق کرده بود سهم در ۳ ماهه ۳۷۶۵ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۲۵۸۵ میلیارد ریال سود خالص دارد . در ۶ ماهه سود عملیاتی ۱۲۶۲۱ و سود خالص ۱۲۰۱۱ میلیارد ریال است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *