دی

اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی
با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار) به پیوست اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسي بهمند ) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ,مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور خروج از شموليت ماده ۱۴۱ لايحه قانوني اصلاح قسمتي از قانون تجارت و همچنين بهبود ساختار مالي بانک؛ ارائه می گردد.

بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

غدیس

غدیس با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-101 مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۲۲ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۲۸۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۱۶۹,۵۳۸ میلیون ریال ( از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مبلغ ۸۸۹۵۳۸ میلیون ریال و ) در تاریخ ۱۳۹۹/۰۸/۱۲ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

سهرمز

سهرمز دارایی میفروشد
برگزاري مزايده
شرکت سیمان هرمزگان در نظر دارد نه باب از املاک خود واقع در جزیره قشم و دو باب در شهر تهران را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

حبندر

حبندر نتایج برگزاری مناقصه
شرح موضوع مناقصه : استفاده از خدمات یک فروند یدکش عملیاتی آتش خوار از نوع ASD به صورت ۲۴ ساعته جهت عملیات در جزیره خارک، بندر ماهشهر، عسلویه و سایر بنادر خلیج فارس و دریای عمان و دریای آزاد
مبلغ مورد توافق: ۹۲۵،۹۵۹ میلیون ریال

تمدن

تامين سرمايه #تمدن که در مسیر عرضه در بازار است ۹ ماهه به سود ۱۳۵۱ ریالی رسیده است ۷۴۳۱ میلیارد ریال سود خالص شناسایی کرده است.

کگهر

کگهر به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، شرکت فرابورس ایران ، طی نامه شماره ۶۷۰۸۰۳ مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ ضرورت رعایت موارد فوق ظرف مهلت ۲ ماه را به شرکت تاکید نمود
با توجه به نامه واصله از شرکت مهلت مذکور به مدت ۱ ماه دیگر تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ تمدید می گردد.

وثنو

وثنو در۱۲ماهه ۲۵۸۳ ریال در گزارش ۱۲ماهه حسابرسی شده شناسایی کرده است.

بتا سهم

#دی  #غدیس  #حبندر  #کگهر  #وثنو  #تمدن

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *