پاکشو

#پاکشو بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۴,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

خبرخوب #پاکشو ۹۰۰% از تجدید
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالي که در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده

وثنو

#وثنو افزایش سرمایه میدهد
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي شرکت به جهت جلوگيري از خروج نقدينگي ، عدم فروش سهام با بازده مطلوب ، حفظ جايگاه شرکت در بازار سرمايه و همچنين افزايش سود آوري که در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده.

لبوتان

#لبوتان ۶ ماهه حسابرسی شده ۱۲۴۷ ریال سود محقق کرده است در سود اصلی این عدد ۶۷۲ ریال بود

وبوعلی

#وبوعلی پیرو مجمع نوبت اول مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ که به حد نصاب نرسید از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس وليعصر، بالاتر از پل پارک وي، خيابان فياضي، خيابان آقابزرگي تا انتها، به سمت وليعصر خيابان اکبري، بن بست يزداني، پلاک ۲، موسسه فرهنگي هنري سمر برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

اتکای

#اتکای با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-108 مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۲۴ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۳,۲۵۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۴,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۶۵۰۰۰۰ میلیون ریال ، از محل اندوخته مبلغ ۱۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

سپ

#سپ در شهریور با کمی افت ۱۹۷۳ میلیارد ریال شد. مهر هم با رشد ۲۱۶۳ میلیارد ریال شده بود ابان هم ۲۲۵۴ میلیارد ریال
میانگین کل درامد سال قبل در هر ماه ۱۲۰۵ میلیارد ریال بوده است و به نظر در این ۳ ماه بهتر شده و ۱۱ماهه ۲۱۶۸۰ میلیارد ریال است . کل سال قبل شرکت ۱۶۴۶۳ میلیارد ریال است.

بتا سهم

#کدال_نگر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *