کسرا

#کسرا جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۳:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ در استان اصفهان ،شهر اصفهان به آدرس سي و سه پل ، ابتداي چهار باغ بالا ، مجتمع تجاري کوثر ، فاز اول ، طبقه دوم ، واحد ۴۲۰ برگزار میگردد

ب– دستور جلسه : تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

ونفت

توسعه و تجهيز پترو ايرانيان از زیر مجموعه های ونفت در ۶ ماهه ۱۷۱ میلیارد ریال سود خالص داشته است.

سوخت رساني و خدمات فرودگاهي اوج از زیر مجموعه های ونفت گزارش خاصی داشته و ۶ ماهه ۱۱۶۱ میلیارد ریال سود خالص محقق کرده مدت مشابه قبل ۴۳۱ میلیارد ریال بود

بالاس

#بالاس در ابان ۴۴ میلیارد ریال درامد داشته و به عدد ۷۷۳ میلیارد ریالی در ۸ ماهه رسیده است کل سال قبل شرکت ۱۲۵۹ میلیارد ریال بود . عمده درآمد شرکت، پیمانکاری می باشد که عموما پس از تایید کارفرما، به عنوان درآمدهای تحقق یافته در دفاتر شرکت لحاظ می گردد و به دلیل دردست بررسی بودن صورت وضعیت های پیمانکاری شرکت توسط کارفرما، تاکنون مورد تایید واقع نشده و به عنوان درآمدهای دوره تحقق پیدا ننموده است. لذا در صورت تایید صورت وضعیت توسط کارفرما، درآمد تحقق یافته در دوره آتی لحاظ می گردد.

شفاف سازی #غگرجی از مجمع پیش رو

پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر مجوز اماکن به استحضار می رساند عطف به نامه شماره ۷۴۷/۳/۱۷۱۴ مورخه ۱۵/۰۹/۹۹ نظارت بر اماکن عمومي و همچنين ابلاغيه ستاد ملي کرونا کليه مدعوين نبايد بيشتر از ۱۰ نفر باشد و همچنين شرکت جهت حضور امن کليه سهامداران اقدام به رعايت پروتکل هاي بهداشتي و ايمني (‌توزيع ماسک ، ژل ضد عفوني کننده و تست تب ) مي نمايد و لذا در صورت مشاهده مورد مشکوک به علايم کرونا ارائه تست PCR از طرف سهامداران الزامي مي باشد . مراتب جهت استحضار و اطلاع کليه سهامداران تقديم حضور ميگردد.

امید

#امید به اطلاع می رساند از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. شايان ذکر است افزايش سود حاصل از سرمايه گذاري در اوراق بهادار مندرج در گزارش فعاليت ماهانه در ماههاي اخير ناشي از روش شناسايي ارزش صندوق هاي سرمايه گذاري به ارزش ابطال واحدهاي سرمايه گذاري و همچنين روند مثبت بورس و افزايش شاخص هاي بازار سرمايه در ماه هاي اخير است که درآمد ارزشيابي صندوق هاي سهامي نسبت به ماه هاي گذشته افزايش داشته است.

تپکو

#تپکو هنوز اسیر است …
به استحضار می رساند علی رغم پیگیری های انجام شده ابهامات موجودبه علت عدم افشای بموقع اطلاعات با اهمیت در وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر، برطرف نشده است.
لذا تعلیق نماد معاملاتی ناشر به مدت ۳۰ روزه دیگر (تا تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ ) تمدید می گردد.

ولیز

#ولیز از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۳/۶/۹/۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر می رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر عوامل با اهميت که تاثير بر قيمت بازار داشته باشد ديده و مشاهده نگرديد.

ولغدر

#ولغدر پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر فروش سهام ليزينگ خودرو غدير توسط سهامدار عمده به استحضار می رساند در تاريخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ تعداد ۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰ سهم از سهام اين شرکت (متعلق به شرکت ايران خودرو (سهامي عام))، جهت عمليات بازارگرداني به کد بازارگردان(شرکت تامين سرمايه لوتوس پارسيان) منتقل گرديده و فروش در بازار صورت نگرفته است.

بتا سهم

#کدال_نگر

مجمع عمومی   مجمع عمومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *