تداوم گزارش های خوب از  #پسهند

 صنایع لاستیک سهند در سال ۹۸ هر ماه میانگین تولید ۲۳۱ تن را داشته است. در سال جاری متوسط تولید ۲۵۷ تن بوده و آذر تولید شرکت بالغ بر ۲۸۸ تن است.

 در ۸ ماهه فروش شرکت لاستیک سهند ۲٫۳۰۰ تن بوده که با فروش ۲۹۸ تنی آذر مجموع فروش شرکت ۲٫۵۹۷ تن رسیده است. در ۹ ماهه سال مالی گذشته فروش های شرکت برابر ۲٫۸۱۱ و ۱٫۹۴۸ تن بوده است.

متوسط فـروش  سال ۹۸ برابر ۱۲ میلیارد بوده است. سال جاری را با فـروش ۷ میلیاردی را آغاز کرد، اردیبهشت ۱۲ میلیارد و خرداد  و تیر فـروش شرکت برابر با ۱۷ میلیارد تومان ثبت شده است، در چندماه اخیر فروش های شرکت در بازه ۲۰ تا ۲۲ میلیارد قرار گرفته است.

نرخ های فـروش شرکت همپای نرخ دلار و بهای تمام شده تنظیم می شود . در سال ۹۸ متوسط نرخ فـروش ۵۴ هزار تومان برای هر تن تسمه نقاله بوده است و سال ۹۹ نرخ های فـروش ۵۶ هزار تومان به طور متوسط ۶۳ هزار تومان بوده که در آذر برابر ۷۰ هزار گزارش شده است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.  صنایع لاستیک سهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *