گزارشات منتشر شده در کدال ۱۳۹۹/۱۰/۰۶

فاسمین

#فاسمین در اذر خوب ظاهر شد و ۲۷۶۱ میلیارد ریال فروش زده است و جمع فروش به ۱۳۷۹۸ میلیارد ریال رسیده . ۴هزار تن شمش روی بانرخ ۶۵۶,۰۰۹,۰۰۰ ریال فروخته است.

شپترو

#شپترو یک حرکت خاص در ۲ ماهه اخیر داشت سهمی که تا ۷ ماهه ۱۹۳۰ و در ابان فقط ۱۳۲۲ میلیارد ریال فروش داشته و نرخ فروش او نیز در صادرات ۲۷۸,۲۵۵,۸۵۷ ریال بود در اذر این عدد به ۱۱۵۸ میلیارد ریال رسیده و نرخ فروش ۲۸۳,۰۲۴,۹۶۶ ریال بود جمعا ۹ماهه ۴۴۱۱ میلیارد ریال بوده و مدت مشابه قبل ۱۴۹۲ میلیارد ریال.

خساپا

#خساپا ۲ ماهی است بهتر شده و اذر ۱۳۶۱۱ و ۲۲ هزار دستگاه فروخته است ابان خوبی داشت و ۱۳۶۸۹ میلیارد ریال فروش داشته و ۲۲ هزار دستگاه فروش داشته . در مهر ۱۰۷۷۸ میلیارد ریال فروش داشت شهریور ۹۸۸۵ میلیارد ریال بود جمعا۹ ماهه ۹۴۲۳۵ میلیارد ریال فروخته مدت مشابه ۱۰۵۴۶۳ میلیارد ریال بود.

ارفع

#ارفع در اذر ۶۱۵۰ میلیارد ریال فروش داشته و ۲ ماه اخیر عالی بوده نرخ فروش نیز در داخل ۹۷,۳۱۶,۷۸۹ ریال است ابان ۶۳۲۱ میلیارد ریال و نرخ فروش ۱۰۱,۱۸۹,۷۸۰ ریال بوده است مهر ۴۹۶۱ میلیارد ریال فروش و نرخ ۱۰۱,۷۲۷,۶۳۴ ریالی را داشته است. فروش شهریور ۵۵۱۶ میلیارد ریال فروش داشت و نرخ فروش ۸۵,۳۹۷,۴۱۱ ریال بود . ۹ ماهه ۴۳۱۰۷ میلیارد ریال بوده و مدت مشابه قبل این عدد ۲۳۲۳۰ میلیارد ریال است.

خاور

#خاور در۲ ماه گذشته عالی بوده سهمی که اذر ۴۲۷۰ و ابان با فروش ۳۴۷۱ میلیارد ریالی مواجه بوده و فروش خوبی را ثبت کرده و جمعا۹ ماهه به عدد ۱۹۶۹۹ میلیارد ریال رسیده و مدت مشابه این عدد ۵۵۳۴ میلیارد ریال است

واتی

مهم برای #وآتی پیرو افشای اطلاعات بااهمیت در سامانه کدال در مورخه ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ به شماره پیگیری ۵۵۶۵۲۸ مبنی بر وصول مطالبات از خریدار شرکت کاغذسازی کارون، به موجب توافق نامه و صلح دعوی مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ و همچنین دادنامه شماره ۹۸۰۷۲۲ شعبه ۱۸ دادگاه تجدیدنظر استان تهران، اعلام می دارد همزمان با انتقال قطعی سند مالکیت به نام خریدار، مطالبات این شرکت به مبلغ ۸۱۵ میلیارد ریال وصول گردید.

فسازان

#فسازان ۳ ماهه اخیر بسیار خوبی داشته است سهمی که درشهریور ۱۱۸۶ میلیارد ریال و مهر ۱۰۷۹ میلیارد ریال و ابان ۱۲۸۱ میلیارد ریال فروش داشته و اذر در یک فروش خاص ۱۸۰۸ میلیارد ریال فروش داشته است . جمعا ۹ ماهه ۹۵۱۵ میلیارد ریال فروش داشته مدت مشابه قبل این عدد ۳۸۱۸ میلیارد ریال بوده است .درنرخ شهریور ۸۶,۸۴۳,۳۰۹ ریال و مهر ۱۰۱,۱۸۶,۵۹۸ ریال و ابان ۱۰۱,۱۱۸,۰۹۵ و اذر ۱۰۵,۰۹۸,۴۳۸ ریال بوده است.

خپویش

#خپویش در ۲ماه اخیر خوب بوده سهمی که شهریور ۷۳۹ میلیارد ریال و مهر ۸۰۱ میلیادر ریال و ابان با رشد ۱۱۵۸ میلیارد ریال و اذر هم ۱۵۶۰ میلیارد ریال فروش زده است جمع فروش ۹ماهه به ۷۶۶۹ میلیارد ریال رسیده است.

ولملت

#ولملت در اذر با درامد ۱۱۸ میلیارد ریالی به فروش ۷۹۷ میلیارد ریالی در ۹ ماهه رسیده است و ۳۳۶ میلیارد ریال نیز هزینه مالی دارد . ۹ ماهه سود ناخالص ۴۶۱ میلیارد ریال است.

خراسان

#خراسان ۲ ماه گذشته عالی بود در اذر ۳۴۱۶ میلیارد ریال فروش داشته و نرخ فروش ۵۴,۴۳۹,۸۵۹ ریال است . ابان ۲۶۱۰ میلیارد ریال فروش داشته و نرخ ۵۱,۹۰۶,۶۲۹ ریال است .در مهر ۲۱۱۵ میلیارد ریال فروش داشت شهریور ۱۵۶۶ نرخ صادراتی اوره شهریور ۴۰,۱۵۳,۱۱۷ ریال و مهر ۴۶,۰۳۳,۶۸۲ ریال !! جمعا ۹ ماهه ۱۵۳۴۷ میلیارد ریال فروش زده مدت مشابه ۱۰۵۴۸ میلیارد ریال بوده است.

آریا

#آریا اذر طلایی را داشت ۲۲۷۹۰ میلیارد ریال فروش داشته است
سهمی که در شهریور ۱۳۵۶۳ میلیارد ریال فروش بوده و مهر با رشدی خوب به ۱۶۰۳۵ میلیارد ریال رسیده است و رشد کرده است ابان هم ۱۵۶۲۵ میلیارد ریال بوده و رشد نرخ را نیز داریم و عدد خوبی در فروش ۳ماهه اخیر داشته است
جمعا۹ ماهه ۱۱۵۱۸۴ میلیارد ریال بوده و از مدت مشابه ۶۱۰۵۱ میلیارد ریال است . گزارش خوبی برای سهم است.

بتا سهم

#کدال_نگر

کدال  کدال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *