فولاد

عرضه ۲۴،۹۷۰ تن ورق گرم C فولاد مبارکه اصفهان در بورس کالا با تقاضای اولیه ۴۰،۵۹۰ تن روی نرخ پایه مواجه و در نهایت با نرخ رقابتی میانگین موزون ۱۷۷،۶۱۴ ریال یا حدود کیلویی ۱۹،۳۶۰ تومان با احتساب مالیات ارزش افزوده معامله شد.

درصد رقابت صورت گرفته نسبت به نرخ پایه : ۱۴.۸۵ ٪ عرضه ۱۰،۰۰۰ تن ورق سرد B فولاد مبارکه اصفهان در بورس کالا با تقاضای اولیه ۱۶،۲۵۰ تن روی نرخ پایه مواجه و در نهایت با نرخ رقابتی میانگین موزون ۲۳۸،۷۷۸ ریال یا حدود کیلویی ۲۶،۰۲۷ تومان با احتساب مالیات ارزش افزوده معامله شد. درصد رقابت صورت گرفته نسبت به نرخ پایه : ۴۰.۹۲ ٪  (گزارشگر فولاد)

لابسا

لابسا افزایش ۱۵% نرخ گرفت … افزایش قیمت کولر با توجه به شروع فصل تولید و فروش کولر توسط هیات مدیره تعیین و بر کالاها اعمال شده است.

 

مهم برای خاور

تصمیم گیری در خصوص شمولیت مفاد ماده ۱۴۱ قانون تجارت

– با توجه به گزارش مدير عامل محترم شرکت مبني بر افزايش توليد و فروش شرکت و نتايج حاصل از عملکرد فروش در ۹ ماهه نسبت به دوره مشابه که ناشي از رشد حدود ۲۵۵ درصد مي باشد و برنامه هاي توليد و فروش براي سال ۱۴۰۰ نظير قراردادهاي منعقده و در حال مذاکره اتوبوس ، مجمع با توجه به برنامه هاي اعلامي بر تداوم فعاليت شرکت و رسيدن به جايگاه واقعي در صنعت خودروي تجاري راي داد.

– ضمناً مجمع هيئت مديره شرکت را مکلف نمود حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز کليه راهکارهاي موجود جهت خروج از ماده ۱۴۱ قانون تجارت از جمله افزايش سرمايه از محل آورده نقدي و مطالبات و تجديد ارزيابي دارايي ها و يا افزايش سرمايه ترکيبي از دو روش مذکور ، کاهش زيان انباشته از محل واگذاري دارايي ها و غيره را بررسي نموده و اقدامات لازم جهت برگزاري مجمع عمومي فوق العاده در خصوص افزايش سرمايه را پس از تاييد مراجع ذيصلاح به عمل آورد.

بتا سهم

#کدال_نگر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *