شدوص

افزایش سرمایه در #شدوص . گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۴۷۴,۵۲۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور تامين مالي بخشي از هزينه هاي پروژه نوسازي راکتورهاي خط هارد که در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده

#شدوص در دی کمی کم شد و ۳۲۰ میلیارد ریال فروش داشت ، اذر با فروش خوب ۴۰۷ میلیاردریالی ، ابان با فروش ۲۸۱ میلیارد ریالی مواجه شده است و ۲۷۰۹ میلیارد ریال جمع فروش ۱۰ ماهه بوده و مدت مشابه این عدد ۲۲۷۳ میلیارد ریال بوده است.

شاراک

#شاراک در ۹ ماهه ۲۳۹۱ و ۶ ماهه ۱۰۰۳ ریال سود محقق کرده .سهمی که ۳ماهه به سود عملیاتی ۳۱۰۷ میلیارد ریالی رسید و ۳۱۳۵ میلیارد ریال سود خالص دارد و ۳۸۹ ریال به ازای هر سهم محقق کرده بود
در ۶ ماهه سود عملیاتی ۸۸۸۶ و سود خالص ۸۰۹۱ میلیارد ریال است
در ۹ ماهه نیز سود عملیاتی ۲۰۶۱۳ و سود خالص ۱۹۲۷۷ میلیارد ریال بوده و رشد خوبی را در ۳ ماهه سوم داشته است.

فمراد

#فمراد در ۹ماهه۳۰۰۴ریال محقق کرده است در ۳ ماهه به سود ۱۳۰۹ ریالی رسیده است که عمده ان از شناسایی ۵۴ میلیارد ریال سود غیرعملیاتی است و ۶۴ میلیارد ریال سود خالص داشته است. در ۶ ماهه سود هر سهم ۲۲۲۴ ریال شده و ۱۸ میلیارد ریال سود عملیاتی ۹۱ میلیارد ریال سود غیرعملیاتی ۱۱۰ میلیارد ریال سود خالص دارد
در ۹ماهه ۱۴۸ میلیارد ریال سود خالص داشته که ۱۲۸میلیارد ریال غیر عملیاتی و ۲۴میلیارد ریال عملیاتی بوده است.

کیمیا

#کیمیا در۹ماهه ۱۷۶۰ریال محقق کرده است در ۶ ماهه ۸۴۲ و در ۳ ماهه ۳۲۰ ریال سود محقق کرده بود. در ۶ ماهه ۲۷۸ و ۳ ماهه حوالی ۱۲۷ میلیارد ریال سود عملیاتی دارد . در ۹ماهه۵۶۸سود عملیاتی و ۷۰۴میلیارد ریال سود خالص داشته است و گزارش خوبی داده است.

دکوثر

#دکوثر در ۹ماهه۴۸۲ریال محقق کرده است که از مدت مشابه قبل کمتر ساخته است سال قبل ۹۶۸ریال محقق کرده بود بخشی از درامد سهم غیرعملیاتی است که باید کمی صبر کرد لحاظ شود.

ثتران

#ثتران به استناد ماده ۴۲ دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران به استحضار می رساند به علت شمول ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت(عدم خروج از شمول ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت طی مهلت مقرر توسط هیئت پذیرش) ، پذیرش اوراق بهادار ناشر از فهرست اوراق بهادار پذیرفته شده در فرابورس ایران لغو گردید.

کشرق

#کشرق گزارش خوبی داده است و در ۹ماهه۲۴۶۸ریال محقق کرده است در ۳ماهه ۲۴۰ ریال سود محقق کرده است و ۶ ماهه ۱۲۹۴ ریال سود محقق کرده بود و در مجموع سود عملیاتی به ۲۱۲میلیارد ریال و سود خالص ۲۰۷ رسیده است.

قرن

#قرن ۹ماهه ۲۷۳۴ ، ۶ ماهه ۱۷۵۹ ریال و ۳ ماهه ۶۵۹ ریال سود محقق کرده بود . در ۳ ماهه سهم ۸۳۹ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۶۵۸ میلیارد ریال سود خالص محقق کرده است. در ۶ ماهه سود عملیاتی ۱۹۰۸ و سود خالص ۱۷۵۸ میلیارد ریال بود. در ۹ماهه سود عملیاتی ۳۲۰۶ و سود خالص ۲۷۳۳ میلیارد ریال است.

سبهان

#سبهان در ۳ ماهه با سود های غیرعملیاتی ۲۲۱۴ ریال و ۶ ماهه ۳۲۴۱ محقق کرده است . در۳ماهه ۲۲۴ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۲۴۵ میلیارد ریال سود غیرعملیاتی داشت . در مجموع به ۴۴۲ میلیارد ریال رسیده است .
در ۶ ماهه ۴۵۰ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۶۴۸ میلیارد ریال سود خالص . در۹ماهه سود عملیاتی ۷۵۵ و سود خالص ۹۳۶ میلیارد ریال است.

اخابر

#اخابر در ۹ماهه تلفیقی ۴۸۹ریال محقق کرده است و نسبت سال مالی قبل کماکان کاهشی است و نرخ های دستوری و افزایش هزینه ها مانع از رشد سود آوری شرکت شده است در دوره قبل ۵۰۴ریال بوده است.

دزهراوی

#دزهراوی در ۹ماهه ۱۰۵ریال محقق کرده است ،در ۳ماهه ۲۵ ریال و در ۶ ماهه این عدد ۶۶ ریال شد سهم ۳ماهه ۲۶۰ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۶۲ میلیارد ریال سود خالص دارد
در ۶ماهه سود عملیاتی ۶۴۴ میلیارد ریال و سود خالص ۱۶۵ میلیارد ریال است و در ۹ماهه ۱۰۹۹میلیارد ریال سود خالص۲۶۲میلیارد ریال است همچنان هزینه مالی شرکت بالاست.

کی-بی-سی

#کی_بی_سی در گزارش ۱۲ماهه ۱۶۹۰ریال محقق کرد و با کاهش همراه بود . در ۹ ماهه ۲۳۶۲ ریال و ۶ ماهه ۱۷۹۹ ریال سود محقق کرده و این در حالی است که ۳ ماهه با تحقق سود ۲۹۶ ریالی مواجه شده بود
سهم ۳ماهه ۱۰۳ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۸۵ میلیارد ریال سود خالص داشت در ۶ ماهه به سود عملیاتی ۵۳۲ و سود خالص ۵۲۱ میلیارد ریالی رسیده است . در ۹ ماهه سود عملیاتی ۵۹۳ و سود خالص ۶۸۴ میلیارد ریال شده است
و در ۱۲ماهه سود عملیاتی ۴۱۳۹وسود خالص۴۸۹میلیارد ریال رسیده است.

شبصیر

#شبصیر در ۹ ماهه ۶۲۹۶ریال محقق کرده است ،در ۶ ماهه ۳۱۹۰ ریال سود و در ۳ماهه ۱۰۰۳ریال محقق کرده بود . مجموع سود عملیاتی در ۹ماهه ۳۲۵۳میلیارد ریال و سود خالص ۲۰۷۷میلیارد ریال است.

بتا سهم

#کدال_نگر

افزایش سرمایه / افزایش سرمایه / افزایش سرمایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *