شکبیر

#شکبیر در دی ۱۶۳۹۸ میلیارد ریال فروش داشته است. اذر با ۱۷۴۱۷ میلیارد ریالی به فروش ۱۱۹۸۴۳ میلیارد ریالی رسیده است .مدت مشابه قبل ۶۲۳۰۷ میلیارد ریال بود.

کتوکا

#کتوکا هم سود را پیش بینی کرد ۳۶۸۸ ریال

احتراماً، عطف به نامه مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ سازما ن اوراق بهادار با موضوع پیش بینی درآمد هر سهم، به استحضار میرساند که با توجه به روند عملیات شرکت در سال جاری، پیش بینی میگردد که این شرکت تا پایان سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به ازای هر سهم ۳،۶۸۸ ریال سود محقق نماید.

کتوکا ۹ ماهه ۲۸۳۹ و در۶ ماهه ۱۶۴۱ ریال سود محقق کرده است. در ۳ماهه ۲۵۷ ریال محقق کرده بود

کترام

#کترام هم پیش بینی سود داشت
احتراماً، عطف نامه مورخ ۱۱/۱۱/۱۳۹۹ موضوع پیش بینی درآمد هر سهم آن اداره محترم، به استحضار می رساند که با توجه به روند عملیات تولید و فروش جاری ، پیش بینی می شود که این شرکت تا پایان سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، به ازای هر سهم ۲٫۰۱۲ ریال سود محقق نماید. مراتب جهت هر گونه بهره برداری تقدیم حضورتان می گردد.

فاذر

#فاذر پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر فروش سهام صنايع آذرآب توسط سهامدار عمده به استحضار می رساند در تاريخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ تعداد ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم از سهام اين شرکت (آقاي عبدالرضا شيرالي) جهت عمليات بازارگرداني به کد بازارگردان (صندوق سرمايه گذاري اختصاصي آرمان انديش) منتقل گرديده و فروش در بازار صورت نگرفته است.

زکشت

#زکشت هم ۷۷۶ ریال اعلام کرد
احتراماً، عطف به نامه دریافتی مبنی بر درخواست انشار پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی جاری، پیش بینی می شود که شرکت تا پایان سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، مبلغ ۷۷۶ ریال به ازاء هر سهم سود محقق نماید.

بتا سهم

#کدال_نگر

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *