بزاگرس

#بزاگرس با توجه به روند عملیات شرکت در سال جاري ، پیش بینی می گردد این شرکت در پایان سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به ازاء هر سهم ۱۲۰ ریال سود محقق نماید .

شتوکا

#شتوکا با توجه به روند شرکت در سال جاری ، پیش بینی می گردد که این شرکت تا پایان سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به ازای هر سهم بطور تقریبی ۱٫۶۰۰ ریال سود محقق نماید.
در ۶ ماهه به سود۵۸۳ ریالی رسید و ۹ماهه ۱۲۱۶ ریال سود داشت

دفرا

#دفرا عملکرد ۹ ماهه شرکت و برآورد ۳ ماه آتي در سال مالي منتهي به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، مبلغ ۲،۰۹۶ ريال سود به ازاي هر سهم پيش بيني مي گردد

گکوثر

#گکوثر … هتل هم گران شد
افزایش ۴۰% در نرخ انواع سوئیت (سوئیت های نرمال ، رویال ، دوبلکس) که از تاریخ ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ اجرایی خواهد شد. همچنین نرخ درج شده در کادر های فوق بر اساس میانگین نرخ سوئیت با توجه به ترکیب تعدادی سوئیت ها لحاظ شده است.

فلوله

#فلوله پيش بيني مي شود اين شركت در پايان سال مالي منتهي به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به ازاء هر سهم ۱۹ ريال سود محقق نمايد .

بجهرم

#بجهرم پیش بینی سود خالص شرکت در سال مالی ۱۳۹۹ به اطلاع میرساند سود خالص شرکت در سال جاری مبلغ ۹۲۸٫۰۵۸ میلیون ریال بوده و همچنین پیش بینی درآمد هر سهم (بر مبنای سرمایه شرکت)در سال مزبور ۳۸ ریال میباشد.

غاذر

#غاذر پیش بینی درآمد هر سهم ناشران، به استحضار میرساند پیش بینی سود خالص شرکت کشت و صنعت پیاذر در سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ مبلغ ۱۱۰،۶۶۶ میلیون ریال و همچنین پیش بینی درآمد هر سهم (بر مبنای ۱۵۹،۰۰۰،۰۰۰ سهم) در سال جاری مبلغ ۶۹۶ ریال می باشد ، لازم به ذکر است مبلغ به دست آمده بر حسب مفروضات تا پایان سال مالی جاری محاسبه گردیده است.

فملی

فوری #فملی سود را به ۱۱۹۷ ریال افزایش داد …
باتوجه به روند عملیات و فروش هاي شرکت پیش بینی می شودشرکت تا پایان سال مالی ۱۳۹۹ مبلغ ۱۱۹۷ ریال به ازاي هرسهم درآمد محقق نماید. این مفروضات با دلار ۲۲ و مس ۷۷۰۰ دلار پیش بینی شده است

آبادا

افزایش سرمایه ۲۰% در #آبادا
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور متحمل نشدن هزينه هاي مالي بابت اخذ تسهيلات و تداوم روند سود آوري که در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده

بالاس

#بالاس به استحضار میرساند با توجه به طرح دعوی شرکت زرین کوه ساز قم درخصوص مطالبه وجه بابت اجور ماشین آلات و هزینه های نوسازی و بهسازی و… نهایتاً منجر به صدور رای محکومیت علیه این شرکت گردید و طی حکم قضایی به شماره پرونده ۹۶۰۹۹۸۰۲۲۸۵۰۰۹۳۱ و به شماره دادنامه ۹۸۰۹۹۷۰۲۲۸۵۰۱۷۸۵ و ۹۹۰۹۹۷۰۲۲۳۷۰۱۷۹۴ شعبه ۲۵ دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضائی شهید بهشتی تهران ، این شرکت محکوم به پرداخت مبلغ ۳۹٫۰۷۷٫۵۰۰٫۰۰۰ ريال در حق محکوم له بابت اجور ماشین آلات راه سازی و مبلغ ۲۶٫۸۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ هزینه های نوسازی و بهسازی ماشین آلات و همچنین مبلغ۸٫۰۴۷٫۳۱۸٫۵۰۰ ريال بابت نیم عشر اجرائیه و دستمزد کارشناسی و پرداخت حق الوکاله وکیل مطابق تعرفه در حق محکوم له گردیده است لذا هزینه ای بالغ بر ۷۳٫۹۳۴٫۸۱۸٫۵۰۰ ريال در بهمن ماه سال جاری شناسایی و ثبت گردیده است

سصوفی

#سصوفی پیش بینی می شود سود خالص شرکت تا پایان سال مالی ۱۳۹۹ به مبلغ ۱،۴۲۰،۲۲۸ میلیون ریال و سود هر سهم به مبلغ ۱،۲۹۱ ریال محقق گردد .

فلامی

سال مالی #فلامی کمی فرق میکند ولی به هر حال پیش بینی درآمد هر سهم شرکت در دوره مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ به استحضار می رساند با توجه به روند عملیات تولید و فروش جاری مبلغ پیش بینی سود هر سهم براساس سرمایه ۲۰۰,۰۰۰ میلیون ریالی مبلغ ۱,۱۷۱ ریال خواهد بود.

بتا سهم

#کدال_نگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *