گزارشات منتشر شده در کدال ۱۳۹۹/۱۲/۰۲

خموتور

#خموتور در بهمن کمی رشد کرد و ۷۱۲ میلیارد ریال بود دی با فروش حوالی اذر ۶۰۲ میلیارد ریال فروش داشت ، اذر با فروش ۶۴۴ میلیارد ریال ، ابان ۵۷۵ و مهر ۵۹۶ میلیارد ریال فروش داشت
در مجموع به عدد ۶۲۰۴ میلیارد ریالی رسیده و مدت مشابه ۳۳۲۸ میلیارد ریال بود و رشد خوبی کرده است.

قشهد

#قشهد در بهمن ۵۷۶ میلیارد ریال فروش داشته و جمعا به عدد ۲۱۸۳ میلیارد ریالی رسیده است و مدت مشابه ۱۲۹۴ میلیارد ریال بود .

سخزر

#سخزر در اذر و دی کمی افت کرد ولی بهمن خوبی داشته است سهمی که در ۶ ماهه اول ۱۰۸۷ میلیارد ریال فروش داشت مهر ۲۶۹ میلیارد ریال و ابان ۲۳۰ میلیارد ریال و اذر ۱۷۵ میلیارد ریال و دی ۱۶۳ میلیارد ریال و بهمن ۲۸۱ میلیارد ریال فروش داشته و جمعا ۱۱ ماهه ۲۲۰۷ میلیارد ریال فروش داشته و مدت مشابه این عدد ۱۴۶۳ میلیارد ریال بوده است.

کرازی

#کرازی بهمن خوبی داشته و ۴۴۰ میلیارد ریال فروش داشته است و نرخ نیز ۵۶,۶۸۴,۵۸۸ ریال بود. در دی ۳۵۵ میلیارد ریال و نرخ فروش ۶۱,۴۱۶,۲۹۹ ریال است. اذر با فروش ۳۹۷ میلیارد ریالی مواجه بوده و نرخ با رشدی چشم گیر ۶۱,۷۵۳,۵۱۸ ریال شد . جمعا به عدد ۴۱۵۷ میلیارد ریالی رسیده است مدت مشابه قبل این عدد ۲۱۱۱ میلیارد ریال بود.

وملل

#وملل در بهمن ۳۰۴۴ میلیارد ریال درامد سود تسهیلات اعطایی و ۱۸۶۰ میلیارد ریال سود پرداختی دارد . سهم تا ۱۱ ماهه ۱۲۱۹۸ میلیارد ریال تراز مثبت است.

شپلی

#شپلی زیان را کم کرده و در ۱۲ماهه به ازای هر سهم ۲۲۳ ریال زیان داشت مدت مشابه قبل ۶۰۵ ریال زیان بود.

ختور

افزایش حدود ۳۰% قیمت محصولات در #ختور. افزایش نرخ مربوط به فروش محصولات آلومینیومی به شرکت ساپکو می باشد. که بخشی از فروش شرکت را شامل می شود.

سیزوا

#سبزوا در بهمن با فروش ۱۹۵ میلیارد ریالی به عدد فروش ۷۷۴ میلیارد ریال رسید مدت مشابه قبل این عدد ۵۷۸ میلیارد ریال بود.

رانفور

#رانفور سود را زیاد کرد
با توجه به برگزاری مجامع شرکت های فرعی و افزایش سود تقسیمی آن ها، سود خالص سال مالی ۱۳۹۹ این شرکت با رشد ۱۸ درصد از مبلغ ۱۱٫۳۱۴٫۱۷۴ میلیون ریال به مبلغ ۱۳٫۳۴۹٫۱۰۴ میلیون ریال افزایش می یابد. بر این اساس سود هر سهم این شرکت برای عملکرد سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۱۳۹۹ از مبلغ ۱٫۳۴۷ ریال به مبلغ ۱٫۵۸۹ ریال افزایش پیدا خواهد کرد. مراتب جهت استحضار آن سازمان و سهامداران محترم اعلام میگردد.

بتا سهم

#کدال_نگر

کدال کدال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *