گزارش از مجمع #پکویر

سید محمد حسین زینلی؛مدیرعامل شرکت کویرتایر در مجمع این شرکت که به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار شد روند رو به رشد شرکت را مطلوب ارزیابی کرد و گفت:سرمایه شرکت کویر تایر در حال حاضر به ۲۱۸ میلیارد تومان رسیده است.
وی در تشریح عملکردهای مثبت دیگر این شرکت افزود:انتقال از تابلوی بازار دوم به تابلوی دوم بازار اول بورس، ثبت دستیابی به ۶۷ درصد بهره وری، انتخاب شرکت به عنوان واحد نمونه استاندارد در سطح ملی بر اساس ۱۳ معیار از دیگر موفقیت های کویرتایر در سال جاری بوده است.

مدیرعامل کویرتایر با اشاره به صرفه جویی انرژی در این شرکت و ثبت آن به عنوان صنعت سبز کشور خاطرنشان کرد: این شرکت نه تنها در بین شرکت های تایرسازی،بلکه در بین همه شرکت ها در ۱۶ سال اخیر با ذخیره ۲۴ درصدی انرژی به عنوان صنعت سبز و صرفه جو در مصرف انرژی مطرح بوده است.به طوری که ۳۵ درصد زیر معیار استاندارد هستیم.

تحقق اهداف سالانه صورت گرفته است

زینلی با اشاره به تحقق ۹۶٫۵ درصدی برنامه های این شرکت در سال ۹۹ یادآور شد:شرکت کویر تایر در سال مالی ۱۳۹۹ با ۴۰ درصد رشد با شکست رکورد سایر تایرسازان همراه بوده است،همچنین در فروش به لحاظ وزنی با ۳۸ درصد رشد همراه بوده است.
وی سهم نمایندگان و خودرو سازان در سال ۹۹ را افزایش ارزیابی کرد و گفت: علاوه بر این، در سال ۹۹ در کویر تایر ۵۱ میلیارد تومان سود مضاعف داشته ایم که بر اساس سامانه فروش آنلاین شرکت و عرضه مستقیم و ارسال از طریق پُست صورت گرفته است.پ

مدیرعامل شرکت کویرتایر با اشاره به برنامه های پیش روی همکاری با خودروسازی بهمن خاطرنشان کرد:با آمادگی های ایجاد شده در کویرتایر در ۱۸ ماه آینده می توانیم ۵۰ درصد به ظرفیت تولید خود اضافه کنیم.

سود ۵۰۰ ریالی به حساب سهامداران واریز می شود

زینلی از پرداخت سود سهامداران پکویر از طریق سجام خبر داد و در خصوص افزایش سرمایه شرکت نیز گفت:در سال آینده افزایش سرمایه شرکت از محل مطالبات حال شده، آورده نقدی و سایر اندوخته ها خواهیم داشت.
وی تصریح کرد:شرکت پکویر برنامه ای برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی نداریم.
به گزارش خبرنگار همفکران در مجمع پکویر پس از تصویب صورت های مالی از محل سود انباشته ۵۰۰ ریال برای هر سهم تقسیم شد.

همفکران

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *