کنور

#کنور و افزایش سرمایه … گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۲,۹۳۶,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۸,۱۰۸,۶۸۸,۰۰۰,۰۰۰ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور شرکت در افزايش سرمايه شرکت هاي هاي سرمايه پذير ،جبران مخارج سرمايه اي ، خريد و تکميل پروژه ها و دارايي هاي سرمايه اي که در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

دفارا

#دفارا گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور سرمايه گذاري در طرح توليد داروهاي خاص که در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده

وملل

مهم برای #وملل
واگذاری و فروش پروژه
به منظور افزایش در میزان تسهیلات دهی و متعاقب آن کسب درآمد واسطه گری مالی، موسسه ملل در ادامه واگذاری و فروش پروژه مروارید واقع در تهران خیابان شریعتی خیابان مهنا، تا تاریخ این گزارش از مجموع ۶۸ واحد این پروژه تعداد ۲۱ واحد دیگر از این پروژه را به بهای تمام شده ۹۸۵ میلیارد ریال به مبلغ ۱،۴۲۸ میلیارد ریال به فروش رسانده است و مبلغ ۴۴۳ میلیارد ریال سود در دفاتر این موسسه شناسایی شده است.

بنو

#بنو با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-132 مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱,۵۷۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۱۸۰۰۰۰ میلیون ریال ، از محل اندوخته مبلغ ۲۵۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

شتوکا

#شتوکا مجمع عمومي عادي بطور فوق العاده صاحبان سهام شرکت براساس آگهی منتشره در سامانه کدال در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ در خصوص دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده راُس ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ درمحل خيابان هزار جريب – خيابان شم ملاصدرا- پلاک ۱۲/۱ برگزار گردید و به حد نصاب قانونی نرسید.

کرمان

#کرمان با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-232 مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳، مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت، بر اساس آگهی منتشره در سامانه کدال در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ در خصوص دعوت به مجمع عمومی فوق العاده راُس ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ درمحل خيابان حافظ کوچه شماره ۱۱ برگزار گردید و به حد نصاب قانونی نرسید.

کساوه

#کساوه افزایش نرخ گرفت
دريافت مجوز افزایش نرخ فروش محصولات

پیرو نامه مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک کشور و با توجه به افزایش قیمت نهاده‌های تولیدی و تأثیر آن بر بهای تمام شده محصولات و به منظور استمرار روند فعالیت شرکت، نرخ فروش داخلی محصولات شرکت به میزان ۱۵ درصد از تاریخ ۰۱/۰۱/۱۴۰۰ افزایش خواهد یافت. بدیهی است افزایش نرخ مذکور بر درآمدهای عملیاتی پیش‌بینی شده جهت سال ۱۳۹۹ اثری نخواهد داشت. لیکن با توجه به در دسترس نبودن ترکیب تولید و فروش در سال آینده، اثر افزایش نرخ مذکور بر درآمدهای سال آینده متعاقباً اعلام خواهد شد.

وخارزم

#وخارزم
هم اکنون در مجمع فوق العاده سرمایه گذاری خوارزمی افزایش سرمایه این شرکت از ۱۲۵۰۰ میلیارد ریال به ۱۸۷۰۰ میلیارد ریال از محل حساب اندوخته و اورده نقدی یا مطالبات حال شده سهامداران تصویب شد. پیشنهاد هیئت مدیره افزایش سرمایه تا ۵۰ هزار میلیارد ریال طی دو مرحله بود که با یک مرحله آن در رقم فوق موافقت شد.همفکران

حفاری

#حفاری زمین خرید
به استحضار میرساند، شرکت حفاری شمال جهت استقرار نیروهای عملیاتی، انبارها و تجمیع پایگاه های پشتیبانی مستقر در اهواز اقدام به خرید یک قطعه زمین به مساحت ۱۵ هکتار در مجموع به مبلغ ۳۵۰ میلیارد ريال واقع در شهرک صنعتی شماره ۵ شهرستان اهواز نموده است .

خصدرا

#خصدرا هم اخر سالی حبسی شد …
به استناد بند ۷ ماده ۱۳مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند؛ با توجه به ظن وقوع جرائم موضوع ماده ۴۶ قانون بازار اوراق بهادار ج.ا.ا درخصوص معاملات اوراق بهادار در بازار عادی ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ تعلیق می گردد.

کهرام

#کهرام به استناد بند ۷ ماده ۱۳مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند؛ با توجه به ظن وقوع جرائم موضوع ماده ۴۶ قانون بازار اوراق بهادار ج.ا.ا درخصوص معاملات اوراق بهادار در بازار عادی ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ تعلیق می گردد.

بتا سهم

#کدال_نگر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *